Sieci społecznościowe

Zwiększyć textZmniejszyć tekst

Sieci społecznościoweEasyWebshop ułatwia łączenie się z sieciami społecznościowymi.

Facebook to popularna platforma społecznościowa założona w 2004 roku i należąca do firmy Meta. Spotkała się z krytyką i kontrowersjami dotyczącymi takich kwestii jak prywatność, dezinformacja i rozprzestrzenianie się mowy nienawiści.
Instagram to platforma mediów społecznościowych założona w 2010 roku i należąca do firmy Meta. Umożliwia ona użytkownikom udostępnianie zdjęć i filmów swoim obserwatorom i jest popularna wśród młodszych użytkowników.
Mastodon to federacyjna platforma społecznościowa, co oznacza, że nie jest kontrolowana przez jeden podmiot lub firmę. Została założona w 2016 roku i od tego czasu zyskała popularność w porównaniu do scentralizowanych mediów społecznościowych.
Nostr (skrót od Notes and Other Stuff Transfer Protocol) to zdecentralizowany, otwarty i odporny na cenzurę protokół sieci społecznościowej. Został założony w 2020 roku i od tego czasu zyskał na popularności i przyciągnął rosnącą społeczność programistów i użytkowników.
X to popularna internetowa platforma społecznościowa założona w 2006 roku, która umożliwia użytkownikom publikowanie i interakcję z krótkimi wiadomościami. Na przestrzeni lat stawiała czoła wielu wyzwaniom i kontrowersjom, w tym kwestiom związanym z moderowaniem treści, prywatnością użytkowników i dezinformacją.

Skupiamy się na tych sieciach społecznościowych, ponieważ w chwili pisania tego tekstu są one najbardziej popularne lub najbardziej obiecujące na przyszłość.

Korzyści z mediów społecznościowych

  • Marketing wirusowy za pośrednictwem mediów społecznościowych jest (w większości) darmowy
  • Dzięki marketingowi wirusowemu firma może dotrzeć do wielu osób w krótkim czasie
  • Obecność w sieciach społecznościowych jest parametrem optymalizacji pod kątem wyszukiwarek

Wady mediów społecznościowych

  • Nie działa dla wszystkich odbiorców docelowych (trudniej jest dotrzeć do odbiorców biznesowych)
  • Niepewne algorytmy i shadow banning mogą spowodować, że Państwa wiadomości nie będą widoczne dla Państwa obserwujących
  • Ludzie używają sieci społecznościowych do komunikacji, reklama jest w większości przypadków niepożądana

Twoja aktywność w sieciach społecznościowych

Zaleca się utworzenie strony lub profilu w różnych sieciach społecznościowych. W swojej komunikacji mogą Państwo ogłaszać promocje lub nowe produkty.

Efekt wirusowy jest większy, gdy Państwa kontakty dzielą się Państwa działaniami z własnymi kontaktami.

Dodawanie ikon mediów społecznościowych do Państwa strony internetowej

  • Proszę przejść do Marketing > Sieci społecznościowe
  • Wprowadź adresy internetowe swoich stron w sieciach społecznościowych
  • Wybierz lokalizację (stopka lub panel boczny), w której chcesz umieścić ikony

Aby usunąć ikonę sieci społecznościowej, wystarczy pozostawić pusty adres internetowy.

EasyWebshop linków do Państwa stron w sieciach społecznościowych. Nie integrujemy skryptów (takich jak przyciski Lubię to lub Pixels), które śledzą Państwa odwiedzających i naruszają ich prywatność.


Następna strona: Opinie klientów

Starter wiki



Najczęściej zadawane pytania Kontact

Regulamin Polityka prywatności 2009 ‑ 2024 EasyWebshop