Sieci społecznościowe
EasyWebshop ułatwia łączenie się z sieciami społecznościowymi.
Facebook to popularna platforma społecznościowa założona w 2004 roku i należąca do firmy Meta. Spotkała się z krytyką i kontrowersjami dotyczącymi takich kwestii jak prywatność, dezinformacja i rozprzestrzenianie się mowy nienawiści. | |
Instagram to platforma mediów społecznościowych założona w 2010 roku i należąca do firmy Meta. Umożliwia ona użytkownikom udostępnianie zdjęć i filmów swoim obserwatorom i jest popularna wśród młodszych użytkowników. | |
Mastodon to federacyjna platforma społecznościowa, co oznacza, że nie jest kontrolowana przez jeden podmiot lub firmę. Została założona w 2016 roku i od tego czasu zyskała popularność w porównaniu do scentralizowanych mediów społecznościowych. | |
Nostr (skrót od Notes and Other Stuff Transfer Protocol) to zdecentralizowany, otwarty i odporny na cenzurę protokół sieci społecznościowej. Został założony w 2020 roku i od tego czasu zyskał na popularności i przyciągnął rosnącą społeczność programistów i użytkowników. | |
X to popularna internetowa platforma społecznościowa założona w 2006 roku, która umożliwia użytkownikom publikowanie i interakcję z krótkimi wiadomościami. Na przestrzeni lat stawiała czoła wielu wyzwaniom i kontrowersjom, w tym kwestiom związanym z moderowaniem treści, prywatnością użytkowników i dezinformacją. |
Skupiamy się na tych sieciach społecznościowych, ponieważ w chwili pisania tego tekstu są one najbardziej popularne lub najbardziej obiecujące na przyszłość.
Korzyści z mediów społecznościowych
- Marketing wirusowy za pośrednictwem mediów społecznościowych jest (w większości) darmowy
- Dzięki marketingowi wirusowemu firma może dotrzeć do wielu osób w krótkim czasie
- Obecność w sieciach społecznościowych jest parametrem optymalizacji pod kątem wyszukiwarek
Wady mediów społecznościowych
- Nie działa dla wszystkich odbiorców docelowych (trudniej jest dotrzeć do odbiorców biznesowych)
- Niepewne algorytmy i shadow banning mogą spowodować, że Państwa wiadomości nie będą widoczne dla Państwa obserwujących
- Ludzie używają sieci społecznościowych do komunikacji, reklama jest w większości przypadków niepożądana
Twoja aktywność w sieciach społecznościowych
Zaleca się utworzenie strony lub profilu w różnych sieciach społecznościowych. W swojej komunikacji mogą Państwo ogłaszać promocje lub nowe produkty.
Efekt wirusowy jest większy, gdy Państwa kontakty dzielą się Państwa działaniami z własnymi kontaktami.
Dodawanie ikon mediów społecznościowych do Państwa strony internetowej
- Proszę przejść do Marketing > Sieci społecznościowe
- Wprowadź adresy internetowe swoich stron w sieciach społecznościowych
- Wybierz lokalizację (stopka lub panel boczny), w której chcesz umieścić ikony
Aby usunąć ikonę sieci społecznościowej, wystarczy pozostawić pusty adres internetowy.
EasyWebshop linków do Państwa stron w sieciach społecznościowych. Nie integrujemy skryptów (takich jak przyciski Lubię to lub Pixels), które śledzą Państwa odwiedzających i naruszają ich prywatność.
Następna strona: Opinie klientów
- Wstęp
- Zarządzanie produktem
- Konfiguracja sklepu internetowego
- Ustawienia konta i sklepu
- Metody płatności i dostawcy usług płatniczych
- Faktury i warunki sprzedaży
- Ustawianie kosztów wysyłki
- Rabaty i dopłaty
- Rejestracja i transfer nazw domen
- Sklep wielojęzyczny
- Podłączanie do platform zewnętrznych
- Spersonalizowane adresy internetowe
- Zarządzanie wieloma sklepami internetowymi (Multishop)
- Automatyczne e-maile do klientów
- Projektowanie pięknej szaty graficznej
- Zarządzanie zamówieniami
- Marketing
- Moduły
- Kopie zapasowe i eksport danych
- Poczta elektroniczna i internetowa
- Konta administratorów
- Wysoka jakość zdjęć
- Uwierzytelnianie dwuskładnikowe
- Etykiety
- Meta tagi - weryfikacja strony internetowej
- Czat na żywo
- Pokaz slajdów
- Analiza odwiedzin - Google Analytics
- Filtry
- Punkt sprzedaży (POS)
- Pola formularzy
- Produkty cyfrowe lub wirtualne
- System rezerwacji Symcalia
- Księga gości
- Kontakt z działem pomocy technicznej