Punkt sprzedaży (POS)
Twoi klienci mogą zamawiać w Twoim sklepie internetowym: to jest efektywne i oszczędza Twój czas.
Jednak w niektórych przypadkach klienci wolą dzwonić, faksować lub składać zamówienia osobiście.
Aby zarządzać administracją swoich zamówień, klientów i stanu magazynowego produktów, potrzebujesz POS (Punkt Obslugi Sprzedaży).
Aplikacja POS działa w zasadzie w ten sam sposób, co Twój sklep, z tą różnicą, że Ty jako sprzedawca możesz złożyć zamówienie w zoptymalizowanym interfejsie.
Użyteczność
Nasz koncept prosty i łatwy w użyciu okazał się bardzo skuteczny dla naszego oprogramowania sklepu internetowego. Kontynuujemy w tym kierunku z aplikacją POS.
Wiemy, że nasi klienci wolą eksperymentować i odkrywać rzeczy samodzielnie. Aplikacja POS oferuje optymalne doświadczenie użytkownika bez potrzeby uczestniczenia w kursach lub konsultowania skomplikowanych podręczników. Śmiało przetestuj aplikację POS i daj nam swoją opinię. Nie wahaj się skontaktować z naszym biurem pomocy w celu uzyskania wsparcia, jeśli masz pytania.
Automatyzacja
Niech nasza technologia pracuje dla Ciebie i oszczędza czas. Aplikacja POS łączy zarządzanie stanem magazynowym produktów, zamówieniami, zarządzaniem klientami i rabatami w jednej administracji. Sklep internetowy i POS są automatycznie synchronizowane.
Jeśli chcesz dalej zautomatyzować swoją administrację, możliwe jest przesyłanie zamówień z Twojego sklepu internetowego i aplikacji POS do aplikacji zewnętrznych. Można to zrobić za pomocą funkcji Order PUSH w EasyWebshop API. Umożliwia to przesyłanie zamówień w czasie rzeczywistym do aplikacji księgowych, oprogramowania do fakturowania i do dostawców.
Kompatybilność
Aplikacja POS korzysta z otwartych standardów, więc nie jesteś ograniczony do konkretnej platformy lub sprzętu. Aplikacja POS może być używana niezależnie od sklepu internetowego lub w połączeniu z nim.
Aplikacja POS może być używana na systemach Linux, Mac i Windows, na komputerze stacjonarnym, laptopie, tablecie i smartfonie. Jest dostępna w 20 językach i 34 walutach.
Dodatkowy sprzęt jest opcjonalny i może być dodany w razie potrzeby. Możesz używać dowolnego skanera kodów kreskowych, drukarki paragonów lub terminala płatniczego. Aplikacja POS oferuje wszystkie metody płatności, w tym przelew bankowy, Bitcoin, karty kredytowe, karty debetowe, płatność gotówką i płatność w sklepie internetowym.
Ponadto aplikacja POS jest kompatybilna ze wszystkimi funkcjami Twojego sklepu internetowego: zarządzanie produktami, zarządzanie stanem magazynowym, zarządzanie zamówieniami, zarządzanie klientami, rabaty i dopłaty, warianty produktów i parametry, rabaty ilościowe, grupy klientów, VAT i fakturowanie, wysyłka, metody płatności, koszty płatności oraz EasyWebshop API.
Wersja desktopowa i mobilna
W wersji desktopowej (od 800 pikseli szerokości) menu jest wyświetlane po lewej stronie. W wersji mobilnej menu jest wyświetlane na górze obok koszyka. Na tablecie zazwyczaj można korzystać z obu wersji, trzymając tablet poziomo lub pionowo.
Elementy menu, które są aktywne, będą podświetlone na zielono.
Przegląd
Użyj tej ikony, aby wrócić do przeglądu z głównymi kategoriami.
Wyszukiwanie
Ta ikona jest widoczna tylko w wersji mobilnej. Na mniejszych ekranach pasek wyszukiwania jest ukryty, aby zapewnić więcej miejsca dla produktów. Możesz aktywować lub dezaktywować pasek wyszukiwania za pomocą tej ikony.
Klienci
Użyj tej ikony, aby połączyć klienta z zamówieniem. Możliwe jest również złożenie zamówienia bez łączenia z klientem lub połączenie z niepotwierdzonym klientem.
Wysyłka
Użyj tej ikony, aby dodać metodę wysyłki do zamówienia. Domyślną metodą wysyłki jest Odbiór w sklepie. Możesz ustawić koszty wysyłki w ustawieniach kosztów wysyłki.
Rabaty / Dopłaty
To pozwala na dodanie rabatów i dopłat do zamówienia. Są one łączone z tymi już zdefiniowanymi w rabatach i dopłatach. Obliczenia dla tych rabatów i dopłat podążają za tymi samymi zasadami, co VAT, konwersja walutowa i kombinacje rabatów modułu rabatowego.
Skaner kodów kreskowych
Jeśli masz skaner kodów kreskowych, możesz go tutaj aktywować. Aplikacja rejestruje dane wejściowe ze skanera i wyszukuje kod EAN produktu.
Pełny ekran
Ta ikona jest widoczna tylko w wersji desktopowej. Umożliwia przełączenie na tryb pełnoekranowy, aby uzyskać więcej miejsca i lepszy przegląd.
Zamknij
Za pomocą tej ikony możesz opuścić aplikację POS. Jeśli w koszyku znajdują się produkty, otrzymasz powiadomienie o potwierdzenie. Zamówienia, które nie zostały ukończone, zostaną utracone po zamknięciu aplikacji POS.
Następna strona: Pola formularzy
- Wstęp
- Zarządzanie produktem
- Konfiguracja sklepu internetowego
- Ustawienia konta i sklepu
- Metody płatności i dostawcy usług płatniczych
- Faktury i warunki sprzedaży
- Ustawianie kosztów wysyłki
- Rabaty i dopłaty
- Rejestracja i transfer nazw domen
- Sklep wielojęzyczny
- Podłączanie do platform zewnętrznych
- Spersonalizowane adresy internetowe
- Zarządzanie wieloma sklepami internetowymi (Multishop)
- Automatyczne e-maile do klientów
- Projektowanie pięknej szaty graficznej
- Zarządzanie zamówieniami
- Marketing
- Moduły
- Kopie zapasowe i eksport danych
- Poczta elektroniczna i internetowa
- Konta administratorów
- Wysoka jakość zdjęć
- Uwierzytelnianie dwuskładnikowe
- Etykiety
- Meta tagi - weryfikacja strony internetowej
- Czat na żywo
- Pokaz slajdów
- Analiza odwiedzin - Google Analytics
- Filtry
- Punkt sprzedaży (POS)
- Pola formularzy
- Produkty cyfrowe lub wirtualne
- System rezerwacji Symcalia
- Księga gości
- Kontakt z działem pomocy technicznej