Księga gości

Zwiększyć textZmniejszyć tekst

Księga gościKsięga gości pozwala Twoim odwiedzającym lub klientom zostawić wiadomość na Twojej stronie internetowej. Chociaż księgi gości nie są dziś tak popularne jak w latach 90., nadal jest to funkcja, którą uwielbiamy oferować naszym użytkownikom.

Otrzymasz powiadomienie e-mail, gdy ktoś doda nową wiadomość do Twojej księgi gości. Z powodów bezpieczeństwa wiadomość nie będzie widoczna od razu na Twojej stronie internetowej, ale dopiero po jej zaakceptowaniu.

Księga gości wykorzystuje różne mechanizmy ochrony przed spamem, aby pomóc zminimalizować niechciane wiadomości.

Funkcja księgi gości w sklepie internetowym

  • Przejdź do Ustawienia > Więcej opcji > Księga gości
  • Kliknij Aktywuj
  • Nowa strona Księgi gości zostanie automatycznie dodana do CMS dla każdego języka Twojej strony internetowej

Jeśli Księga gości nie jest wyświetlana w menu, najpierw zmień poziom doświadczenia użytkownika na Zaawansowany, w Ustawienia > Więcej opcji > Poziom doświadczenia użytkownika.

Akceptowanie wiadomości w księdze gości

  • Przewiń do wiadomości, którą chcesz zaakceptować, i kliknij przycisk Potwierdź

Usuwanie wiadomości z księgi gości

  • Przewiń do wiadomości, którą chcesz usunąć, i kliknij przycisk Usuń

Edytowanie strony księgi gości

  • Przejdź do Zarządzanie > CMS
  • Wybierz stronę księgi gości w żądanym języku
  • Możesz teraz dodać tekst wprowadzający lub tekst stopki na stronie księgi gości

Nie usuwaj słowa kluczowego [WEBSHOP_GUESTBOOK], w przeciwnym razie wpisy w księdze gości nie będą już widoczne.

Jeśli chcesz, możesz dodać księgę gości do innej strony swojego sklepu internetowego.

  • Przejdź do Zarządzanie > CMS
  • Wybierz żądaną stronę
  • Wprowadź słowo kluczowe [WEBSHOP_GUESTBOOK] (wielkie litery!) w miejscu, w którym księga gości powinna być wyświetlana

Usuwanie księgi gości

  • Przejdź do Ustawienia > Moduły > Księga gości
  • Kliknij Dezaktywuj
  • Przejdź do Zarządzanie > CMS
  • Wybierz stronę księgi gości w żądanym języku
  • Kliknij Usuń
  • Powtórz dla każdego języka, jeśli Twój sklep jest wielojęzyczny

Najczęściej zadawane pytania dotyczące księgi gości

Księga gości zniknęła
Utwórz nową stronę CMS i dodaj słowo kluczowe [WEBSHOP_GUESTBOOK] w nagłówku.
Wiadomość dodana przez mojego odwiedzającego nie jest wyświetlana
Nowe wiadomości muszą być akceptowane ręcznie. Możesz to zrobić w Ustawienia > Więcej opcji > Księga gości. Kliknij przycisk potwierdzenia, jeśli chcesz zaakceptować wiadomość.

Następna strona: Kontakt z działem pomocy technicznej

Starter wiki



Najczęściej zadawane pytania Kontact

Ta strona internetowa nie używa plików cookie do śledzenia ani nie sprzedaje danych osobowych.RegulaminPolityka prywatności 2009 ‑ 2024 EasyWebshop