Wysyłanie newsletterów
Biuletyny informacyjne to łatwy i ekonomiczny sposób na utrzymywanie kontaktu z klientami. E-mail jest również bardzo niezawodną metodą komunikacji. Użyj funkcji biuletynu do wysyłania promocji, ogłaszania nowych produktów i wysyłania ważnych powiadomień do swoich klientów.
Ta strona opisuje, jak wysyłać biuletyny informacyjne i daje przydatne porady, jak najlepiej wykorzystać tę funkcję.
EasyWebshop zawiera funkcję biuletynu dla wszystkich klientów biznesowych. Nie ma kosztów ani dodatkowych opłat za wysyłanie biuletynów. Aby skorzystać z tej funkcji, przejdź do Marketing > Biuletyn. Jeśli Biuletyn nie jest wyświetlany w menu, najpierw dostosuj poziom doświadczenia użytkownika do Zaawansowany, w Ustawienia > Poziom doświadczenia użytkownika.
Tworzenie biuletynów
- Kliknij Utwórz biuletyn
- Wybierz język swojego biuletynu
- Wprowadź temat swojego biuletynu (maksymalnie 78 znaków)
- Wprowadź tekst i obrazy
Możesz stylizować swój biuletyn za pomocą przyjaznego dla użytkownika edytora tekstu.
Należy pamiętać, że prawie wszystkie aplikacje e-mailowe są bardzo podstawowe w interpretacji kodu stylizacji i są niespójne między sobą. To sprawia, że niemożliwe jest stworzenie biuletynu, który będzie wyświetlany tak samo na każdym urządzeniu.
Długie linie tekstu będą zawijane dla wygodniejszego czytania. Szerokość twojego biuletynu wynosi 760 pikseli. Na urządzeniach z małymi ekranami będzie to mniejsze.
Większość nowoczesnych klientów e-mailowych, takich jak Gmail i Outlook, zazwyczaj domyślnie blokuje obrazy, aby chronić użytkowników przed potencjalnymi zagrożeniami prywatności i bezpieczeństwa, takimi jak piksele śledzące lub złośliwe treści. Odbiorcy często mają możliwość włączenia wyświetlania obrazów dla konkretnych e-maili lub dla wszystkich e-maili od zaufanych nadawców. Jak to zrobić, zależy od aplikacji e-mailowej. Należy pamiętać, że nie jest to wada funkcji biuletynu EasyWebshop: jest to praktyka bezpieczeństwa, którą aplikacje e-mailowe wdrażają z dobrych powodów.
Nie zaleca się używania obrazów w biuletynach do przekazywania istotnych informacji. Obrazy w biuletynach powinny być używane tylko do dodatkowej stylizacji.
Zalecamy, aby układ twojego biuletynu był jak najprostszy. Używaj tekstu i obrazów w pionie: w ten sposób będą one wyświetlane poprawnie na urządzeniach mobilnych z małymi ekranami. Nie używaj dużych obrazów, nie będą one wyświetlane poprawnie na urządzeniach mobilnych.
Po zapisaniu zobaczysz przykład swojego biuletynu na ekranie. Możesz edytować i usuwać biuletyn za pomocą przycisków poniżej.
Personalizacja biuletynu
Użyj słów kluczowych, aby uczynić swój biuletyn bardziej osobistym. Słowa kluczowe będą automatycznie zastępowane dla każdego z twoich odbiorców indywidualnie.
Słowo kluczowe | Wynik |
---|---|
[CUSTOMER_FIRSTNAME] | Imię odbiorcy |
[CUSTOMER_LASTNAME] | Nazwisko odbiorcy |
Wysyłanie biuletynów
Zanim klikniesz przycisk Wyślij, pamiętaj o następujących kwestiach:
- Utrzymuj to krótko i prosto: ludzie nie lubią czytać dużych tekstów na ekranie.
- Wysyłaj maksymalnie jeden biuletyn tygodniowo, wszyscy nienawidzimy spamu!
- Wysyłaj biuletyn, gdy masz coś nowego i interesującego. Twoi klienci będą wdzięczni.
Zanim wyślesz swój biuletyn do wszystkich swoich klientów, wyślij testowy biuletyn do siebie. W ten sposób możesz podwójnie sprawdzić i poprawić błędy ortograficzne i stylizacyjne.
Gdy będziesz gotowy, kliknij przycisk Wyślij. Nasza aplikacja wysyła biuletyny w partiach i pokaże ci wynik. Jeśli masz wielu odbiorców, bądź cierpliwy i nie zamykaj okna przeglądarki.
Limity
Funkcja biuletynu jest ograniczona do 10.000 odbiorców na biuletyn i 4 biuletynów miesięcznie na język. To powinno być więcej niż wystarczające dla przeciętnego sklepu internetowego. Testowe biuletyny do siebie nie są liczone.
Subskrypcja biuletynu
Aby dodać subskrypcję biuletynu do strony głównej twojej witryny:
- Przejdź do Zarządzanie > CMS
- Wybierz żądaną stronę, zazwyczaj będzie to strona główna
- Wpisz słowo kluczowe [WEBSHOP_NEWSLETTER] (wielkie litery!) tam, gdzie chcesz, aby znajdował się blok subskrypcji biuletynu
- Kliknij Zapisz
Twoi klienci mogą teraz subskrybować biuletyn na twojej stronie głównej.
Najczęściej zadawane pytania dotyczące wysyłania biuletynów
- Biuletyn nie dociera do skrzynek pocztowych moich klientów
- Najczęstsze problemy:
- E-mail trafia do folderu spam lub kontakt jest automatycznie usuwany przez źle skonfigurowany filtr spamowy
- Skrzynka pocztowa jest pełna
- Jest problem z dostawcą e-mail odbiorcy
- Proces wysyłania biuletynu został anulowany przed zakończeniem wysyłania wszystkich biuletynów
Możesz znaleźć przegląd wysłanych biuletynów w Ustawienia > Dzienniki. Wysłane oznacza, że biuletyn został pomyślnie wysłany z naszych serwerów pocztowych. Nie ma gwarancji, że e-mail faktycznie dotarł: to zależy od dostawcy e-mail odbiorcy. Nie będzie wpisu w dzienniku, gdy proces wysyłania biuletynu został anulowany przed zakończeniem. - Obrazy i zdjęcia nie pojawiają się w mojej skrzynce pocztowej
- Z powodów bezpieczeństwa, większość klientów e-mailowych i webmailowych domyślnie nie pokazuje obrazów.
- Rozwiązanie tego problemu zależy od klienta e-mailowego. Czasami widzisz Pokaż zdalną zawartość, Wyświetl obrazy lub Pokaż zdjęcia. Proszę skonsultować się z pomocą techniczną swojego dostawcy e-mailowego w tej sprawie.
- Czy mogę zmienić adres e-mail, z którego wysyłam?
- Biuletyny są wysyłane z adresu no-reply@easywebshop.com. Tylko w tym przypadku serwer pocztowy odbierający może zweryfikować, że biuletyn pochodzi z serwera EasyWebshop. Nie ma możliwości zmiany tego. Gdybyś użył innego adresu e-mail, biuletyn trafiłby do folderu ze spamem lub zostałby usunięty przez filtr spamowy.
Następna strona: Blog
- Wstęp
- Zarządzanie produktem
- Konfiguracja sklepu internetowego
- Ustawienia konta i sklepu
- Metody płatności i dostawcy usług płatniczych
- Faktury i warunki sprzedaży
- Ustawianie kosztów wysyłki
- Rabaty i dopłaty
- Rejestracja i transfer nazw domen
- Sklep wielojęzyczny
- Podłączanie do platform zewnętrznych
- Spersonalizowane adresy internetowe
- Zarządzanie wieloma sklepami internetowymi (Multishop)
- Automatyczne e-maile do klientów
- Projektowanie pięknej szaty graficznej
- Zarządzanie zamówieniami
- Marketing
- Moduły
- Kopie zapasowe i eksport danych
- Poczta elektroniczna i internetowa
- Konta administratorów
- Wysoka jakość zdjęć
- Uwierzytelnianie dwuskładnikowe
- Etykiety
- Meta tagi - weryfikacja strony internetowej
- Czat na żywo
- Pokaz slajdów
- Analiza odwiedzin - Google Analytics
- Filtry
- Punkt sprzedaży (POS)
- Pola formularzy
- Produkty cyfrowe lub wirtualne
- System rezerwacji Symcalia
- Księga gości
- Kontakt z działem pomocy technicznej