Blog
EasyWebshop jest wyposażony w blog i funkcję RSS. Publikowanie wartościowych treści i regularne aktualizacje pomogą zbudować publiczność i będą powodem, dla którego odwiedzający powrócą do Państwa witryny.
Funkcję blog znajdą Państwo w Marketing > Blog.
Kanał RSS
RSS (Really Simple Syndication) to format kanału internetowego, który umożliwia odwiedzającym dostęp do aktualizacji wiadomości online w znormalizowanym, czytelnym dla komputera formacie. Umożliwia on witrynom publikowanie często aktualizowanych informacji, takich jak wpisy na blogu, artykuły informacyjne lub podcasty, które użytkownicy mogą subskrybować za pomocą czytnika RSS.
Chociaż RSS pochodzi z 1999 roku, jest nadal popularny wśród wielu użytkowników Internetu, którzy wolą czytać artykuły informacyjne w preferowanym przez siebie interfejsie. Kilka czytników RSS:
- Feedly
- Feedbin
- Feeder (open source Android)
- Miniflux (open source)
- Thunderbird (open source)
Po utworzeniu bloga kanał RSS jest tworzony automatycznie pod adresem yourdomain.com/rss. Ikona RSS jest wyświetlana na dole strony bloga. Odwiedzający mogą za jej pomocą subskrybować Państwa kanał RSS.
Dodawanie wiadomości na blogu
Proszę kliknąć przycisk Dodaj nową wiadomość.
- Język
- Proszę ustawić język wiadomości. Jeśli mają Państwo sklep wielojęzyczny, można utworzyć blog dla każdego języka.
- Tytuł
- Tytuł Państwa wiadomości. Proszę to dobrze przemyśleć. Tytuł musi zawierać słowa kluczowe i przyciągać uwagę odwiedzających.
- Opis dla wyszukiwarek
- Ten krótki opis jest indeksowany przez wyszukiwarki. Proszę pomyśleć o słowach kluczowych!
- Zdjęcie
- Dodając zdjęcie, mogą Państwo przyciągnąć uwagę odwiedzających. W celu zwiększenia widoczności w wyszukiwarkach, zdjęcie otrzymuje taką samą nazwę i atrybut ALT jak tytuł Państwa wiadomości.
- Wiadomość
- Wiadomość lub wiadomość na blogu. W razie potrzeby można tu dodać dodatkowe zdjęcia.
- Widoczny
- Dzięki tej opcji mogą Państwo wybrać, czy element bloga ma być widoczny na Państwa stronie internetowej.
- Opinie klientów
- Opcja ta umożliwia dodanie formularza opinii dla klientów, aby mogli dodawać komentarze do elementu bloga.
Podczas dodawania pierwszego widocznego elementu bloga, automatycznie zostanie utworzona nowa strona Blog ze słowem kluczowym [WEBSHOP_BLOG]. Jest to strona z przeglądem Państwa wiadomości na blogu. Jeśli istnieje więcej niż 24 elementy bloga, numery stron zostaną dodane w celu nawigacji do starszych elementów bloga.
Mogą Państwo edytować i optymalizować tę stronę pod kątem wyszukiwarek za pomocą CMS. Na przykład, można zmienić Blog na Nowości. Można również wstawić słowo kluczowe [WEBSHOP_BLOG] na innych stronach lub na nowych stronach.
Edycja i usuwanie wiadomości na blogu
Mogą Państwo edytować lub usunąć wiadomość klikając przycisk Czytaj więcej w przeglądzie. Na dole znajdą Państwo przyciski Edytuj i Usuń.
Zarządzanie recenzjami lub odpowiedziami odwiedzających
Mogą Państwo odpowiadać na komentarze dodane przez odwiedzających lub je usuwać. Proszę kliknąć na przycisk Czytaj więcej żądanej wiadomości w przeglądzie. Na dole znajdą Państwo opinie swoich klientów.
Często zadawane pytania dotyczące bloga sklepu internetowego
- Pomocy, mój blog zniknął!
- Możliwe, że usunął Pan stronę CMS swojego bloga. Może Pan dodać nową stronę i dodać słowo kluczowe [WEBSHOP_BLOG] do nagłówka lub stopki.
Następna strona: Listy życzeń
- Wstęp
- Zarządzanie produktem
- Konfiguracja sklepu internetowego
- Ustawienia konta i sklepu
- Metody płatności i dostawcy usług płatniczych
- Faktury i warunki sprzedaży
- Ustawianie kosztów wysyłki
- Rabaty i dopłaty
- Rejestracja i transfer nazw domen
- Sklep wielojęzyczny
- Podłączanie do platform zewnętrznych
- Spersonalizowane adresy internetowe
- Zarządzanie wieloma sklepami internetowymi (Multishop)
- Automatyczne e-maile do klientów
- Projektowanie pięknej szaty graficznej
- Zarządzanie zamówieniami
- Marketing
- Moduły
- Kopie zapasowe i eksport danych
- Poczta elektroniczna i internetowa
- Konta administratorów
- Wysoka jakość zdjęć
- Uwierzytelnianie dwuskładnikowe
- Etykiety
- Meta tagi - weryfikacja strony internetowej
- Czat na żywo
- Pokaz slajdów
- Analiza odwiedzin - Google Analytics
- Filtry
- Punkt sprzedaży (POS)
- Pola formularzy
- Produkty cyfrowe lub wirtualne
- System rezerwacji Symcalia
- Księga gości
- Kontakt z działem pomocy technicznej