Konta administratorów
Dzięki kontom administratorów, wiele osób może jednocześnie zalogować się i zarządzać Twoim sklepem internetowym, produktami i zamówieniami.
Na przykład:
- Pracownik może dodawać produkty, aktualizować ceny i stany magazynowe oraz przetwarzać zamówienia. Nadchodzące zamówienia są automatycznie wysyłane na ten adres e-mail administratora.
- Webmaster może stworzyć projekt dla Twojej strony internetowej, ale nie ma dostępu do zamówień i klientów.
Pamiętaj, że udostępnienie większej liczbie osób dostępu do zarządzania Twoim sklepem internetowym wiąże się z większym ryzykiem bezpieczeństwa. Nadaj administratorom odpowiednie prawa dostępu i usuń konta, gdy nie będą już potrzebne. Jeśli nie jest używane, dezaktywuj ten moduł dla dodatkowego bezpieczeństwa.
Przejdź do Ustawienia > Więcej opcji > Konta administratorów.
Jeśli Konta administratorów nie są wyświetlane w menu, najpierw dostosuj poziom doświadczenia użytkownika do Zaawansowany, w Ustawienia > Poziom doświadczenia użytkownika.
Dodawanie nowego konta administratora
Kliknij przycisk Nowe konto administratora.
- Prawa użytkownika
- Tutaj możesz wybrać prawa dostępu administratorów, które ograniczają działania, jakie może wykonać administrator.
- Odmowa
- Administrator nie może się zalogować.
- Użytkownik API
- Administrator może zalogować się tylko do API EasyWebshop, a nie do interfejsu zarządzania sklepem internetowym. Użyj tego, jeśli chcesz używać oddzielnego użytkownika i hasła do dostępu do API.
- Aplikacja POS
- Ten administrator może korzystać z aplikacji Punktu Sprzedaży i zarządzać zamówieniami.
- Pracownik
- Pracownik może zarządzać kategoriami, produktami, zamówieniami i klientami. Pracownik może również dostosować strony CMS.
Pracownik nie może zmieniać układu, ani ustawiać metod wysyłki lub płatności i nie może zobaczyć analizy odwiedzających. - Webmaster
- Webmaster może zmieniać układ i ustawienia strony internetowej. Obejmuje to wysyłkę i metody płatności. Webmaster nie może zobaczyć Twoich zamówień, klientów i analizy odwiedzających.
- Główne konto
- Ten administrator ma takie same prawa jak główne konto. Z wyjątkiem usunięcia sklepu, to może być zrobione tylko z głównego konta.
- Główne konto + Moje sklepy
- Ten administrator ma takie same prawa jak główne konto i może również zalogować się do innych połączonych sklepów internetowych.
- Nazwa
- Tutaj możesz wpisać imię i nazwisko administratora. Te nazwy są używane w komunikacji.
- Adres
- W tych polach możesz podać więcej szczegółów dotyczących administratora. Domyślnie wypełniony jest adres głównego konta.
- Adres e-mail
- Adres e-mail musi być zweryfikowany, aby zamówienia mogły być wysyłane i aby możliwe było odzyskanie hasła.Upewnij się, że adres e-mail jest wpisany poprawnie. Administrator musi kliknąć link w tym e-mailu i wybrać bezpieczne hasło. Ten link powinien być otwarty na innym urządzeniu, które nie jest w tym momencie zalogowane.
- E-mail od EasyWebshop
- Administrator otrzyma e-maile o aktualizacjach, zgłoszeniach wsparcia i przypomnieniach o odnowieniu wersji sklepu internetowego.
- E-mail od zamówień
- Administrator otrzyma e-mail, gdy zamówienie zostanie złożone w Twoim sklepie internetowym.
- E-mail od kontaktu i księgi gości
- Administrator otrzyma e-maile od zapytań klientów i nowych wiadomości w księdze gości.
Główne konto domyślnie otrzyma te e-maile.
Zwykle nie ma sensu wysyłać automatycznych e-maili do odrzuconych administratorów, użytkowników API lub webmasterów.
Edytowanie lub usuwanie kont administratorów
Użyj ikon Edytuj i Usuń, aby edytować lub usunąć konto administratora.
Jeśli zmienisz adres e-mail konta administratora, adres e-mail musi być ponownie zweryfikowany.
Zmiana hasła może być dokonana tylko przez administratora, w ustawieniach konta.
Możesz również usunąć konto administratora, używając przycisku Usuń poniżej formularza edycji szczegółów.
Zobaczysz komunikat potwierdzający przed usunięciem administratora. Usunięcie administratora nie może być cofnięte po potwierdzeniu. Będziesz musiał ponownie utworzyć administratora.
Najczęściej zadawane pytania dotyczące kont administratorów
- Administrator nie może się zalogować
- Adres e-mail konta administratora nie jest zweryfikowany
- Moduł kont administratorów nie jest aktywowany
- Konto administratora jest odrzucone
- Administrator jest użytkownikiem API: ten użytkownik może zalogować się tylko za pomocą API (gdy jest aktywowane)
- Użyto niepoprawnego hasła: wykonaj odzyskiwanie hasła
- E-mail weryfikacyjny nie przychodzi
- E-mail trafia do folderu spam lub jest usuwany przez źle skonfigurowany filtr spamowy (najczęstsze)
- Skrzynka odbiorcza odbiorcy jest pełna
- Adres e-mail został wpisany niepoprawnie
- Link weryfikacyjny nie działa
- Urządzenie, które otwiera link, nie powinno być zalogowane
- Link jest ważny tylko przez godzinę, utwórz konto administratora ponownie, aby ponownie wysłać e-mail
- Konto administratora jest już zweryfikowane
- Spróbuj użyć innej przeglądarki internetowej
Następna strona: Wysoka jakość zdjęć
- Wstęp
- Zarządzanie produktem
- Konfiguracja sklepu internetowego
- Ustawienia konta i sklepu
- Metody płatności i dostawcy usług płatniczych
- Faktury i warunki sprzedaży
- Ustawianie kosztów wysyłki
- Rabaty i dopłaty
- Rejestracja i transfer nazw domen
- Sklep wielojęzyczny
- Podłączanie do platform zewnętrznych
- Spersonalizowane adresy internetowe
- Zarządzanie wieloma sklepami internetowymi (Multishop)
- Automatyczne e-maile do klientów
- Projektowanie pięknej szaty graficznej
- Zarządzanie zamówieniami
- Marketing
- Moduły
- Kopie zapasowe i eksport danych
- Poczta elektroniczna i internetowa
- Konta administratorów
- Wysoka jakość zdjęć
- Uwierzytelnianie dwuskładnikowe
- Etykiety
- Meta tagi - weryfikacja strony internetowej
- Czat na żywo
- Pokaz slajdów
- Analiza odwiedzin - Google Analytics
- Filtry
- Punkt sprzedaży (POS)
- Pola formularzy
- Produkty cyfrowe lub wirtualne
- System rezerwacji Symcalia
- Księga gości
- Kontakt z działem pomocy technicznej