Kopie zapasowe i eksport danych
EasyWebshop ma wewnętrzny system kopii zapasowej. W ten sposób wszystkie dane ze wszystkich sklepów są automatycznie archiwizowane. Dodatkowo możesz również utworzyć kopię zapasową i zapisać ją na swoim dysku twardym. W ten sposób zawsze masz swoje dane przechowywane lokalnie.
Ten moduł można znaleźć w Ustawienia > Moduły > Kopia zapasowa / Eksport.
Jeśli Kopia zapasowa / Eksport nie jest wyświetlana w menu, najpierw dostosuj poziom doświadczenia użytkownika do Zaawansowany, w Ustawienia > Poziom doświadczenia użytkownika.
Korzystanie z tej funkcji jest bardzo proste:
- Wybierz sekcję (produkty, klienci, zamówienia, ustawienia, ...)
- Wybierz zakres dat
- Wybierz format pliku (CSV, HTML5, OSD, XML)
- Kliknij Pobierz
Kopia zapasowa daje ci dodatkową sieć bezpieczeństwa, dzięki której nigdy nie stracisz swoich danych. Możesz również użyć danych do importu produktów w nowym sklepie.
Zdjęcia produktów i pliki, które przesyłasz do EasyWebshop, nie są w tej kopii zapasowej. Dzieje się tak, ponieważ transfer danych byłby zbyt duży dla sklepów z tysiącami produktów. Zaleca się przechowywanie tych informacji w lokalnej pamięci po ich przesłaniu do EasyWebshop.
Limity
Maksymalna liczba przedmiotów na eksport to 1000 przedmiotów. Eksportowanie większej liczby przedmiotów za pośrednictwem interfejsu internetowego nie jest optymalne i może spowodować awarię przeglądarki internetowej, jeśli brakuje pamięci RAM. W przypadku dużych plików, w których plik eksportu zawiera więcej niż 1000 przedmiotów, możesz zawęzić zakres dat, aby eksport można było pobrać w wielu plikach. Możesz następnie połączyć pliki później.
Można wykonać jeden eksport na minutę.
Jeśli codziennie trzeba eksportować dużo danych, lepiej zautomatyzować to za pomocą EasyWebshop API. Do danych w czasie rzeczywistym dotyczących zamówień najlepiej nadaje się funkcja API Push: wysyła ona żądanie HTTPS po każdym zamówieniu w sklepie internetowym i za pośrednictwem aplikacji POS.
Najczęściej zadawane pytania dotyczące kopii zapasowych i eksportu
- Kopia zapasowa jest niekompletna
- Podczas eksportu zasadniczo można wyodrębnić wszystkie dane ze sklepu internetowego.
Eksport może być niekompletny, jeśli zakres dat nie jest ustawiony poprawnie: dane dodane poza tym zakresem dat nie będą uwzględnione w eksporcie. Należy pamiętać, że data dla produktów to data, kiedy produkt został dodany lub ostatnio zaktualizowany. Gdy produkt jest zamawiany, możliwe jest, że stan magazynowy zostanie zaktualizowany.
Możliwe jest również, że osiągnięto limit 1000 przedmiotów. W przypadku dużych plików pobieranie przez interfejs internetowy nie jest optymalne; najlepiej zautomatyzować to za pomocą API. Opcjonalnie możesz również wybrać mniejszy zakres dat, aby eksport zawsze zawierał mniej niż 1000 przedmiotów. - Kolumny są zamienione lub dane są pomieszane w arkuszu kalkulacyjnym
- Tak się dzieje, gdy aplikacja biurowa nie interpretuje poprawnie pliku eksportu (.csv lub .ods) i dlatego zamienia kolumny. Jest to powszechny problem z Microsoft Office.
Dwie możliwe rozwiązania:
1. LibreOffice zazwyczaj działa bardzo dobrze z plikami arkuszy kalkulacyjnych.
2. Użyj eksportu HTML (eksport w przeglądarce). W ten sposób dane nie mogą być pomieszane przez aplikację biurową. Możesz następnie skopiować dane z eksportu HTML do aplikacji biurowej.
Następna strona: Poczta elektroniczna i internetowa
- Wstęp
- Zarządzanie produktem
- Konfiguracja sklepu internetowego
- Ustawienia konta i sklepu
- Metody płatności i dostawcy usług płatniczych
- Faktury i warunki sprzedaży
- Ustawianie kosztów wysyłki
- Rabaty i dopłaty
- Rejestracja i transfer nazw domen
- Sklep wielojęzyczny
- Podłączanie do platform zewnętrznych
- Spersonalizowane adresy internetowe
- Zarządzanie wieloma sklepami internetowymi (Multishop)
- Automatyczne e-maile do klientów
- Projektowanie pięknej szaty graficznej
- Zarządzanie zamówieniami
- Marketing
- Moduły
- Kopie zapasowe i eksport danych
- Poczta elektroniczna i internetowa
- Konta administratorów
- Wysoka jakość zdjęć
- Uwierzytelnianie dwuskładnikowe
- Etykiety
- Meta tagi - weryfikacja strony internetowej
- Czat na żywo
- Pokaz slajdów
- Analiza odwiedzin - Google Analytics
- Filtry
- Punkt sprzedaży (POS)
- Pola formularzy
- Produkty cyfrowe lub wirtualne
- System rezerwacji Symcalia
- Księga gości
- Kontakt z działem pomocy technicznej