Konfiguracja sklepu internetowego
W tym dziale znajdują się informacje dotyczące konfiguracji sklepu internetowego według własnych upodobań.
Nasza platforma ma o wiele więcej funkcji niż to, co wydaje się być na pierwszy rzut oka. Aby nasze oprogramowanie było jak najbardziej przyjazne dla użytkownika, niektóre mniej używane funkcje są bardziej ukryte niż inne. Czasami klienci usuwają swoje konto z powodem "Funkcja X nie jest dostępna", ale ta funkcja jest dostępna, wymaga tylko kilku kliknięć, aby do niej dotrzeć. Poświęć trochę czasu, aby dowiedzieć się, co jest możliwe i nie krępuj się pominąć części, których nie będziesz używać.
Ta sekcja dotyczy podstawowej konfiguracji sklepu internetowego. W przypadku, gdy nie znajdziesz tutaj ustawień, których potrzebujesz, później jest sekcja moduły dla wszystkich rodzajów dodatkowych funkcji. I jest obszerny kolekcja połączeń zewnętrznych dla interakcji z innymi platformami.
- Najbardziej oczywiste ustawienia można znaleźć w Settings > Webshop settings.
Ważne jest, abyś opanował podstawowe zarządzanie produktami i że dodałeś już kilka (pod)kategorii i produktów. Dzięki temu będziesz miał lepsze pojęcie, dlaczego produkty mogą być wyświetlane lub nie, albo dlaczego są sortowane w określony sposób.
- Dodaj około 10 produktów przed eksperymentowaniem z układem i konfiguracją.
Poziom doświadczenia użytkownika
Jeśli nie możesz znaleźć określonej funkcji, możesz podnieść Poziom doświadczenia użytkownika w Ustawienia > Więcej opcji. Zmiana tego ustawienia pokazuje więcej lub mniej funkcji.
- Easy
- Ten poziom pokazuje tylko podstawowe funkcje potrzebne do uruchomienia sklepu internetowego. Jest on zalecany dla nowych i nietechnicznych użytkowników, którzy nie chcą być zasypywani funkcjami. Jest to poziom domyślny przy zakładaniu nowego sklepu.
- Zaawansowany
- Na tym poziomie więcej funkcji staje się dostępnych, ale nadal są one łatwe w użyciu. Robimy interfejsy tak przyjazne dla użytkownika, jak to tylko możliwe. Powinieneś nawet być w stanie używać zaawansowanych funkcji bez czytania dokumentacji.
- Ekspert
- Poziom eksperta umożliwia korzystanie z wszystkich funkcji. Zaleca się przeczytanie stron dokumentacji funkcji eksperckich, które będą używane. Niektóre interfejsy wymagają kodu weryfikacyjnego, który należy wprowadzić przed użyciem funkcji. Te kody weryfikacyjne można znaleźć na stronach z dokumentacją. Ma to na celu zapobieganie błędnemu użyciu, które może spowodować nieprawidłowe działanie sklepu internetowego.
Ustawienie poziomu doświadczenia użytkownika może być stosowane we wszystkich wersjach sklepu internetowego (Basic, Professional i Business) i pokazuje lub ukrywa funkcje. W zależności od wersji sklepu internetowego, więcej lub mniej funkcji jest dostępnych lub niedostępnych.
Następna strona: Ustawienia konta i sklepu
- Wstęp
- Zarządzanie produktem
- Konfiguracja sklepu internetowego
- Ustawienia konta i sklepu
- Metody płatności i dostawcy usług płatniczych
- Faktury i warunki sprzedaży
- Ustawianie kosztów wysyłki
- Rabaty i dopłaty
- Rejestracja i transfer nazw domen
- Sklep wielojęzyczny
- Podłączanie do platform zewnętrznych
- Spersonalizowane adresy internetowe
- Zarządzanie wieloma sklepami internetowymi (Multishop)
- Automatyczne e-maile do klientów
- Projektowanie pięknej szaty graficznej
- Zarządzanie zamówieniami
- Marketing
- Moduły
- Kopie zapasowe i eksport danych
- Poczta elektroniczna i internetowa
- Konta administratorów
- Wysoka jakość zdjęć
- Uwierzytelnianie dwuskładnikowe
- Etykiety
- Meta tagi - weryfikacja strony internetowej
- Czat na żywo
- Pokaz slajdów
- Analiza odwiedzin - Google Analytics
- Filtry
- Punkt sprzedaży (POS)
- Pola formularzy
- Produkty cyfrowe lub wirtualne
- System rezerwacji Symcalia
- Księga gości
- Kontakt z działem pomocy technicznej