Rabaty ilościowe i ceny dla grup klientów
Ta strona opisuje, jak dodawać etykiety i rabaty do poszczególnych produktów.
W przypadku rabatów, które obowiązują na cały sklep, skorzystaj z zniżki i dopłaty.
Przejdź do Zarządzanie > Produkty, dodaj nowy produkt lub wybierz produkt do edycji i kliknij zakładkę Dyskonta.
Labela
Jeśli moduł etykiety jest aktywny i ustawione są etykiety, możesz tutaj wybrać etykietę, która zostanie dołączona do zdjęcia produktu.
- Wybierz żądaną etykietę i kliknij przycisk Zapisz poniżej
Etykiety mogą być dołączane tylko do produktów, nie do wariantów produktów. Wariacje są dołączane do produktu, a nie do kategorii lub listy produktów, a etykiety dotyczą list kategorii i produktów.
Jeśli nie widzisz opcji wyboru etykiet, upewnij się, że:
- Moduł labels jest aktywny
- Metody zostały dodane przy użyciu modułu etykiet
- Edytujesz produkt, a nie odmianę
Aby usunąć etykietę z produktu, wybierz pierwszą opcję: Bez etykiety
Usuwa to połączenie między produktem a etykietą, a nie sam produkt czy etykietę.
Zniżki ilościowe (lub rabaty ilościowe)
Wikipedia: Są to obniżki cen udzielane w przypadku dużych zakupów. Uzasadnieniem dla nich jest uzyskanie korzyści skali i przekazanie części (lub całości) tych oszczędności klientowi.
Możesz wprowadzić maksymalnie pięć cen rabatów ilościowych na produkt lub wariant produktu.
Wprowadzaj tylko wartości liczbowe dla cen. Nie dodawaj znaku waluty.
Aby usunąć rabaty ilościowe, wystarczy pozostawić pola formularza puste i kliknąć przycisk Zapisz.
Grupy klientów
Możesz ustawić niestandardowe ceny dla grup klientów. Najpierw utwórz grupę klientów, a następnie dodaj klientów. Zobacz temat zarządzanie klientami, aby uzyskać więcej informacji.
Klient musi być zalogowany i dodany do grupy klientów, aby otrzymać cenę dla grupy klientów. Dlatego ważne jest, aby checkout był ustawiony na Account lub Hybrid (jest to domyślne).
Opcjonalnie możesz dodać siebie jako klienta i dodać siebie do grupy klientów. W ten sposób możesz sprawdzić, czy ceny są wyświetlane zgodnie z oczekiwaniami.
Dla cen wprowadzaj tylko wartości liczbowe. Nie dodawaj znaku waluty.
Aby usunąć ceny grup klientów, wystarczy pozostawić pola formularza puste i kliknąć przycisk Zapisz.
Bony podarunkowe
Ta funkcja została opisana na osobnej stronie o karty podarunkowe i bony towarowe.
Następna strona: Importowanie produktów i kategorii
- Wstęp
- Zarządzanie produktem
- Konfiguracja sklepu internetowego
- Ustawienia konta i sklepu
- Metody płatności i dostawcy usług płatniczych
- Faktury i warunki sprzedaży
- Ustawianie kosztów wysyłki
- Rabaty i dopłaty
- Rejestracja i transfer nazw domen
- Sklep wielojęzyczny
- Podłączanie do platform zewnętrznych
- Spersonalizowane adresy internetowe
- Zarządzanie wieloma sklepami internetowymi (Multishop)
- Automatyczne e-maile do klientów
- Projektowanie pięknej szaty graficznej
- Zarządzanie zamówieniami
- Marketing
- Moduły
- Kopie zapasowe i eksport danych
- Poczta elektroniczna i internetowa
- Konta administratorów
- Wysoka jakość zdjęć
- Uwierzytelnianie dwuskładnikowe
- Etykiety
- Meta tagi - weryfikacja strony internetowej
- Czat na żywo
- Pokaz slajdów
- Analiza odwiedzin - Google Analytics
- Filtry
- Punkt sprzedaży (POS)
- Pola formularzy
- Produkty cyfrowe lub wirtualne
- System rezerwacji Symcalia
- Księga gości
- Kontakt z działem pomocy technicznej