Wybierz preferowaną wersję
Nasze oprogramowanie jest dostępne w czterech różnych wersjach. Wersje te różnią się funkcjami i ceną. Droższe wersje mają najwięcej funkcji. Przejście na wyższą wersję nazywa się upgrade.
Wersja bezpłatna
Celem wersji bezpłatnej jest przede wszystkim wypróbowanie oprogramowania, aby poznali Państwo łatwość obsługi i funkcje. Zapraszamy do eksperymentowania!
Wersja bezpłatna jest ograniczona czasowo. Otrzymają Państwo wiadomość e-mail, gdy skończy się okres testowy.
Wersja podstawowa (strona internetowa)
Ta wersja budżetowa jest idealna, jeśli chcą Państwo mieć stronę internetową do prezentacji katalogu i produktów. Mogą Państwo również dostosować stronę do swoich potrzeb i stworzyć dodatkowe strony we wszystkich językach. Istnieje możliwość wyłączenia koszyka, aby stworzyć stronę internetową zamiast sklepu internetowego.
Wersja profesjonalna
Wersja Professional jest wyposażona we wszystkie funkcje do profesjonalnej sprzedaży online w korzystnej cenie. W tej wersji zawarte jest automatyczne przetwarzanie płatności online i obliczanie kosztów wysyłki.
Wersja biznesowa
Wersja Business jest taka sama jak wersja Professional, ale posiada dużo bardziej zaawansowane funkcje. Ta wersja zawiera wszystkie funkcje.
Porównaj funkcje i ceny
Upgrade
Mogą Państwo uaktualnić swój sklep w Ustawienia >Uaktualnij.
Mogą Państwo zaktualizować swój sklep internetowy na 1, 3 lub 12 miesięcy. Po tym okresie otrzymają Państwo e-mail z instrukcją, jak odnowić zakup. Jeżeli nie zechcą Państwo odnowić swojego sklepu internetowego, zostanie on automatycznie przełączony z powrotem do wersji Free. Istnieje również możliwość obniżenia wersji na niższą. Nie ma żadnych wiążących umów: jeżeli nie chcą Państwo kontynuować korzystania ze swojego sklepu internetowego, mogą Państwo spokojnie zignorować e-maile z prośbą o odnowienie.
Przed dokonaniem płatności należy upewnić się, że zamawiają Państwo właściwą wersję i właściwą liczbę miesięcy przed. Zwroty (refundacje) nie są możliwe w przypadku zamówień w sklepie internetowym.
Jeżeli nie są Państwo pewni, proszę wybrać wersję bezpłatną lub tańszą i zamówić na jeden miesiąc. Później można łatwo uaktualnić wersję, jeżeli będą Państwo potrzebować więcej funkcji. Podczas przełączania się między różnymi wersjami, wszystkie ustawienia i produkty pozostaną nienaruszone. Można więc "wypełnić" swój sklep internetowy w wersji darmowej, a później przejść na wersję płatną.
Na przykład: wybrali Państwo wersję Professional na 12 miesięcy, ale po 2 miesiącach chcą Państwo przejść na wersję Business. Cena za pozostałe 10 miesięcy, które nie zostały wykorzystane, zostanie automatycznie odjęta od nowej ceny.
Jeżeli posiadają Państwo kilka sklepów internetowych, należy upewnić się, że aktualizują lub odnawiają Państwo właściwy sklep. Nazwa sklepu internetowego jest zawsze wyświetlana podczas procesu aktualizacji. Nie możemy anulować zamówienia po jego realizacji.
Proszę upewnić się, że nazwa domeny jest prawidłowa: po rejestracji nie można jej zmienić. Zaleca się najpierw przeczytać dokumentację dotyczącą nazw domen.
EasyWebshop nie wymaga abonamentu. Wszystkie sklepy są przedpłacone i można je w każdej chwili anulować. Na 30 dni przed upływem terminu ważności otrzymają Państwo przypomnienie. Jeżeli zamówili Państwo tylko na jeden miesiąc, będzie to zazwyczaj następnego dnia. Proszę się nie martwić: mają Państwo jeszcze dużo czasu na kolejne przedłużenie. Przypomnienia wysyłamy z dużym wyprzedzeniem, ponieważ niektórzy handlowcy są na wakacjach, gdy przychodzi e-mail. Proszę upewnić się, że Państwa płatność wpłynie na czas, aby kontynuować usługę bez przerwy.
Nie należy czekać z odnowieniem do ostatniego dnia. Jeżeli płatności wpłyną później, możliwe jest, że w międzyczasie Państwa sklep internetowy zostanie przełączony z powrotem na wersję bezpłatną. W wersji bezpłatnej Państwa nazwa domeny nie jest automatycznie odnawiana. EasyWebshop nie pobiera dodatkowych opłat za ponowne uruchomienie sklepu internetowego, który został zdegradowany do wersji bezpłatnej. Jednak w przypadku kwarantanny nazwy domeny, jej reaktywacja może być kosztowna ze względu na wysokie opłaty rejestrów domen.
Stan konta
Mogą Państwo dodać kwotę do stanu konta EasyWebshop.
Dodawanie środków do stanu konta | Używanie środków na stanie konta |
---|---|
Jeśli na Państwa koncie znajduje się jakaś kwota, może ona zostać wykorzystana przy kolejnym zamówieniu u nas.
Następna strona: Tworzenie nowego sklepu internetowego
- Wstęp
- Wybierz preferowaną wersję
- Tworzenie nowego sklepu internetowego
- Przegląd kont
- Zarządzanie produktem
- Konfiguracja sklepu internetowego
- Ustawienia konta i sklepu
- Metody płatności i dostawcy usług płatniczych
- Faktury i warunki sprzedaży
- Ustawianie kosztów wysyłki
- Rabaty i dopłaty
- Rejestracja i transfer nazw domen
- Sklep wielojęzyczny
- Podłączanie do platform zewnętrznych
- Spersonalizowane adresy internetowe
- Zarządzanie wieloma sklepami internetowymi (Multishop)
- Automatyczne e-maile do klientów
- Projektowanie pięknej szaty graficznej
- Zarządzanie zamówieniami
- Marketing
- Moduły
- Kopie zapasowe i eksport danych
- Poczta elektroniczna i internetowa
- Konta administratorów
- Wysoka jakość zdjęć
- Uwierzytelnianie dwuskładnikowe
- Etykiety
- Meta tagi - weryfikacja strony internetowej
- Czat na żywo
- Pokaz slajdów
- Analiza odwiedzin - Google Analytics
- Filtry
- Punkt sprzedaży (POS)
- Pola formularzy
- Produkty cyfrowe lub wirtualne
- System rezerwacji Symcalia
- Księga gości
- Kontakt z działem pomocy technicznej