Opinie klientów
EasyWebshop zapewnia funkcję opinii dla Państwa sklepu, produktów i wpisów na blogu. Funkcja ta może być używana przez wszystkich naszych klientów za darmo.
- Dla Państwa sklepu i zamówień
- Recenzje Państwa sklepu są wyświetlane w naszym katalogu Daje to Państwa sklepowi przewagę w wyszukiwarkach, ponieważ gwiazdki recenzji są indeksowane.
- Dla Państwa produktów
- Państwa klienci mogą recenzować zakupione produkty. Mogą Państwo włączyć i zarządzać recenzjami na podstawie produktu w zarządzaniu produktem w Zaawansowane > Recenzje.
- Dla Państwa wpisów na blogu
- Państwa klienci mogą dodawać recenzje do Państwa wpisów na blogu. Można to włączyć i zarządzać tym dla każdego wpisu na blogu indywidualnie w Marketing > Blog.
Kto może dodać recenzję?
- Tylko klienci mogą dodawać recenzje
- Jedna recenzja na zamówienie, produkt lub wpis na blogu
Zaproszenie klientów do napisania recenzji
Wiadomość e-mail z zaproszeniem do napisania recenzji można włączyć w sekcji Marketing > Opinie klientów.
Wiadomość e-mail można dostosować w sekcji Ustawienia > Automatyczne wiadomości e-mail Proszę upewnić się, że zawiera link z zaproszeniem do recenzji: link ten daje klientowi pozwolenie na dodanie recenzji.
Odpowiedź na recenzje
- Odpowiedź na opinie o sklepie i zamówieniu w Marketing > Opinie klientów
- Odpowiedź na recenzje produktów w Zarządzanie > Produkty
- Odpowiedź na recenzje blogów w Marketing > Blog
Odpowiadając na recenzje, prosimy robić to w pozytywny i konstruktywny sposób. Nowi klienci często czytają recenzje, aby zorientować się w oferowanych przez Państwa usługach.
Wyświetlanie zadowolenia klientów w Państwa sklepie
Widżet satysfakcji klienta można dodać do swojego sklepu w Marketing > Opinie klientów.
Usuwanie recenzji
Usuwanie recenzji to delikatny temat. Kiedy sprzedaż idzie źle, historia ma zazwyczaj dwie strony. Niektóre witryny z recenzjami pozwalają na usuwanie recenzji, gdy są one płatne. Jest to haniebne działanie, które rujnuje wiarygodność strony z recenzjami.
Recenzje sklepów są wyświetlane w naszym katalogu Nie zezwalamy na ich usuwanie, a Państwo nie mogą nam zapłacić za ich usunięcie. Państwa klient może usunąć recenzję na swoim koncie w przeglądzie zamówień lub korzystając z linku zaproszenia do recenzji wysłanego e-mailem.
recenzje produktów i recenzje blogów są wyświetlane na Państwa stronie internetowej. Ponieważ jest to Państwa witryna, mogą Państwo zdecydować, które recenzje będą na niej wyświetlane. Opinie te mogą zostać usunięte.
EasyWebshop nie usuwa opinii na żądanie. Nie ma od tego wyjątków, ponieważ zagraża to wiarygodności innych opinii.
Często zadawane pytania dotyczące recenzji
- Nie ma formularza dodawania recenzji
- Klient musi być zalogowany lub musi skorzystać z linku zaproszenia do recenzji wysłanego pocztą elektroniczną.
- W przypadku recenzji zamówień, recenzji nie można umieścić, jeśli status zamówienia to "Zamówienie otrzymane", "Oczekiwanie na płatność" lub "Anulowane".
- Recenzje produktów można dodawać tylko wtedy, gdy klient kupił produkt.
- Formularz nie zostanie wyświetlony, jeśli klient dodał już recenzję.
- Mój klient nie może usunąć recenzji
- Klient musi być zalogowany.
- Usuwanie recenzji nie jest możliwe dla usuniętych zamówień.
Następna strona: Wysyłanie newsletterów
- Wstęp
- Zarządzanie produktem
- Konfiguracja sklepu internetowego
- Ustawienia konta i sklepu
- Metody płatności i dostawcy usług płatniczych
- Faktury i warunki sprzedaży
- Ustawianie kosztów wysyłki
- Rabaty i dopłaty
- Rejestracja i transfer nazw domen
- Sklep wielojęzyczny
- Podłączanie do platform zewnętrznych
- Spersonalizowane adresy internetowe
- Zarządzanie wieloma sklepami internetowymi (Multishop)
- Automatyczne e-maile do klientów
- Projektowanie pięknej szaty graficznej
- Zarządzanie zamówieniami
- Marketing
- Moduły
- Kopie zapasowe i eksport danych
- Poczta elektroniczna i internetowa
- Konta administratorów
- Wysoka jakość zdjęć
- Uwierzytelnianie dwuskładnikowe
- Etykiety
- Meta tagi - weryfikacja strony internetowej
- Czat na żywo
- Pokaz slajdów
- Analiza odwiedzin - Google Analytics
- Filtry
- Punkt sprzedaży (POS)
- Pola formularzy
- Produkty cyfrowe lub wirtualne
- System rezerwacji Symcalia
- Księga gości
- Kontakt z działem pomocy technicznej