Opinie klientów

Zwiększyć textZmniejszyć tekst

FeedbackEasyWebshop zapewnia funkcję opinii dla Państwa sklepu, produktów i wpisów na blogu. Funkcja ta może być używana przez wszystkich naszych klientów za darmo.

Recenzja

Dla Państwa sklepu i zamówień
Recenzje Państwa sklepu są wyświetlane w naszym katalogu Daje to Państwa sklepowi przewagę w wyszukiwarkach, ponieważ gwiazdki recenzji są indeksowane.

Dla Państwa produktów
Państwa klienci mogą recenzować zakupione produkty. Mogą Państwo włączyć i zarządzać recenzjami na podstawie produktu w zarządzaniu produktem w Zaawansowane > Recenzje.

Dla Państwa wpisów na blogu
Państwa klienci mogą dodawać recenzje do Państwa wpisów na blogu. Można to włączyć i zarządzać tym dla każdego wpisu na blogu indywidualnie w Marketing > Blog.

Kto może dodać recenzję?

  • Tylko klienci mogą dodawać recenzje
  • Jedna recenzja na zamówienie, produkt lub wpis na blogu

Zaproszenie klientów do napisania recenzji

Wiadomość e-mail z zaproszeniem do napisania recenzji można włączyć w sekcji Marketing > Opinie klientów.

Wiadomość e-mail można dostosować w sekcji Ustawienia > Automatyczne wiadomości e-mail Proszę upewnić się, że zawiera link z zaproszeniem do recenzji: link ten daje klientowi pozwolenie na dodanie recenzji.

Odpowiedź na recenzje

  • Odpowiedź na opinie o sklepie i zamówieniu w Marketing > Opinie klientów
  • Odpowiedź na recenzje produktów w Zarządzanie > Produkty
  • Odpowiedź na recenzje blogów w Marketing > Blog

Odpowiadając na recenzje, prosimy robić to w pozytywny i konstruktywny sposób. Nowi klienci często czytają recenzje, aby zorientować się w oferowanych przez Państwa usługach.

Wyświetlanie zadowolenia klientów w Państwa sklepie

Widżet satysfakcji klienta można dodać do swojego sklepu w Marketing > Opinie klientów.

Recenzja

Usuwanie recenzji

Usuwanie recenzji to delikatny temat. Kiedy sprzedaż idzie źle, historia ma zazwyczaj dwie strony. Niektóre witryny z recenzjami pozwalają na usuwanie recenzji, gdy są one płatne. Jest to haniebne działanie, które rujnuje wiarygodność strony z recenzjami.

Recenzje sklepów są wyświetlane w naszym katalogu Nie zezwalamy na ich usuwanie, a Państwo nie mogą nam zapłacić za ich usunięcie. Państwa klient może usunąć recenzję na swoim koncie w przeglądzie zamówień lub korzystając z linku zaproszenia do recenzji wysłanego e-mailem.

recenzje produktów i recenzje blogów są wyświetlane na Państwa stronie internetowej. Ponieważ jest to Państwa witryna, mogą Państwo zdecydować, które recenzje będą na niej wyświetlane. Opinie te mogą zostać usunięte.

EasyWebshop nie usuwa opinii na żądanie. Nie ma od tego wyjątków, ponieważ zagraża to wiarygodności innych opinii.

Często zadawane pytania dotyczące recenzji

Nie ma formularza dodawania recenzji
  • Klient musi być zalogowany lub musi skorzystać z linku zaproszenia do recenzji wysłanego pocztą elektroniczną.
  • W przypadku recenzji zamówień, recenzji nie można umieścić, jeśli status zamówienia to "Zamówienie otrzymane", "Oczekiwanie na płatność" lub "Anulowane".
  • Recenzje produktów można dodawać tylko wtedy, gdy klient kupił produkt.
  • Formularz nie zostanie wyświetlony, jeśli klient dodał już recenzję.
Mój klient nie może usunąć recenzji
  • Klient musi być zalogowany.
  • Usuwanie recenzji nie jest możliwe dla usuniętych zamówień.

Następna strona: Wysyłanie newsletterów

Starter wiki



Najczęściej zadawane pytania Kontact

Ta strona internetowa nie używa plików cookie do śledzenia ani nie sprzedaje danych osobowych.RegulaminPolityka prywatności 2009 ‑ 2024 EasyWebshop