Automatyczne e-maile do klientów
Automatyczne wiadomości e-mail to wiadomości wysyłane z witryny do klientów.
- Email, który klient otrzymuje po złożeniu zamówienia
- Email, który klient otrzymuje po przesłaniu formularza kontaktowego
- Email z zaproszeniem do napisania recenzji
Personalizacja automatycznych wiadomości e-mail
- Proszę przejść do Ustawienia > Więcej opcji > Automatyczne wiadomości e-mail
Jeśli Automatyczne wiadomości e-mail nie są wyświetlane w menu, proszę najpierw ustawić poziom doświadczenia użytkownika na Zaawansowany, w Ustawienia > Więcej opcji > Poziom doświadczenia użytkownika.
- Jeśli Państwa sklep internetowy jest wielojęzyczny, proszę wybrać żądany język za pomocą zakładek
- Proszę wybrać wiadomość e-mail, którą chcesz dostosować
- Można teraz zmienić Temat i Treść e-maila
E-maile będą zawsze wysyłane z nazwy sklepu internetowego <no-reply@easywebshop.com> Mogą Państwo zmienić nazwę od - jest to część, którą zobaczą Państwa klienci - w ustawieniach sklepu internetowego Nie można zmienić adresu e-mail: jeśli wiadomości e-mail są wysyłane z adresu, który nie znajduje się na naszych serwerach pocztowych, serwer pocztowy odrzuci wiadomość e-mail.
Proszę pamiętać, że prawie wszystkie klienty poczty e-mail domyślnie nie wyświetlają obrazów jako środka bezpieczeństwa. Odbiorca musi udzielić wyraźnej zgody na wyświetlanie obrazów.
Proszę unikać używania hiperłączy w wiadomościach e-mail, gdy tylko jest to możliwe: niektóre filtry antyspamowe blokują wiadomości e-mail zawierające hiperłącza.
Używanie słów kluczowych
Słowa kluczowe umożliwiają wykorzystanie zmiennych danych klienta w wiadomościach e-mail.
Słowo kluczowe | Wynik | Do użycia z |
---|---|---|
[CUSTOMER_FIRSTNAME] | Imię klienta | Zamówienia, Formularz kontaktowy, Recenzje, Faktury, Newslettery, Listy życzeń |
[CUSTOMER_LASTNAME] | Nazwisko klienta | Zamówienia, Formularz kontaktowy, Recenzje, Faktury, Newslettery, Listy życzeń |
[ORDER_CODE] | Unikalny kod zamówienia | Zamówienia, Recenzje, Faktury |
[ORDER_REFERENCE] | Państwa referencja (jeśli ustawiona) | Zamówienia, Faktury |
[ORDER_PAYMENTURL] | Adres URL płatności online | Zamówienia, Faktury |
[ORDER_DESCRIPTION] | Dane zamówienia i komentarze | Zamówienia, Faktury |
[REVIEW_INVITATION_URL] | Link z zaproszeniem do napisania recenzji | Recenzje |
[PRODUCT_NAME] | Nazwa produktu | Listy życzeń |
[PRODUCT_STATUS] | Status produktu | Listy życzeń |
[PRODUCT_PRICE] | Cena produktu | Listy życzeń |
[PRODUCT_URL] | Adres internetowy (URL) produktu | Listy życzeń |
Przykład:
Szanowni Państwo [CUSTOMER_FIRSTNAME]
Status Państwa zamówienia w All4You.be uległ zmianie. Nowy status zamówienia to :
Płatność otrzymana
Państwa zamówienie otrzymało następujący numer referencyjny:
[ORDER_REFERENCE]
Szczegóły Państwa zamówienia to:
[ORDER_DESCRIPTION]
Nie jest już możliwe formalne zwracanie się do klientów (np. Szanowna Pani Smith). Używanie płci doprowadziło do politycznie naładowanych dyskusji w naszym dziale wsparcia, a my wolimy, aby nasza aplikacja pozostała neutralna. W związku z tym płeć Państwa klientów nigdy nie jest pytana podczas realizacji transakcji i w formularzach.
Mogą Państwo przetestować, czy wiadomości e-mail są wyświetlane zgodnie z oczekiwaniami, składając zamówienie testowe lub zapytanie kontaktowe w swoim sklepie internetowym.
Następna strona: Projektowanie pięknej szaty graficznej
- Wstęp
- Zarządzanie produktem
- Konfiguracja sklepu internetowego
- Ustawienia konta i sklepu
- Metody płatności i dostawcy usług płatniczych
- Faktury i warunki sprzedaży
- Ustawianie kosztów wysyłki
- Rabaty i dopłaty
- Rejestracja i transfer nazw domen
- Sklep wielojęzyczny
- Podłączanie do platform zewnętrznych
- Spersonalizowane adresy internetowe
- Zarządzanie wieloma sklepami internetowymi (Multishop)
- Automatyczne e-maile do klientów
- Projektowanie pięknej szaty graficznej
- Zarządzanie zamówieniami
- Marketing
- Moduły
- Kopie zapasowe i eksport danych
- Poczta elektroniczna i internetowa
- Konta administratorów
- Wysoka jakość zdjęć
- Uwierzytelnianie dwuskładnikowe
- Etykiety
- Meta tagi - weryfikacja strony internetowej
- Czat na żywo
- Pokaz slajdów
- Analiza odwiedzin - Google Analytics
- Filtry
- Punkt sprzedaży (POS)
- Pola formularzy
- Produkty cyfrowe lub wirtualne
- System rezerwacji Symcalia
- Księga gości
- Kontakt z działem pomocy technicznej