Automatyczne e-maile do klientów

Zwiększyć textZmniejszyć tekst

Klient pocztyAutomatyczne wiadomości e-mail to wiadomości wysyłane z witryny do klientów.

  • Email, który klient otrzymuje po złożeniu zamówienia
  • Email, który klient otrzymuje po przesłaniu formularza kontaktowego
  • Email z zaproszeniem do napisania recenzji

Automatic emails screen capture

Personalizacja automatycznych wiadomości e-mail

  • Proszę przejść do Ustawienia > Więcej opcji > Automatyczne wiadomości e-mail

Jeśli Automatyczne wiadomości e-mail nie są wyświetlane w menu, proszę najpierw ustawić poziom doświadczenia użytkownika na Zaawansowany, w Ustawienia > Więcej opcji > Poziom doświadczenia użytkownika.

  • Jeśli Państwa sklep internetowy jest wielojęzyczny, proszę wybrać żądany język za pomocą zakładek
  • Proszę wybrać wiadomość e-mail, którą chcesz dostosować
  • Można teraz zmienić Temat i Treść e-maila

E-maile będą zawsze wysyłane z nazwy sklepu internetowego <no-reply@easywebshop.com> Mogą Państwo zmienić nazwę od - jest to część, którą zobaczą Państwa klienci - w ustawieniach sklepu internetowego Nie można zmienić adresu e-mail: jeśli wiadomości e-mail są wysyłane z adresu, który nie znajduje się na naszych serwerach pocztowych, serwer pocztowy odrzuci wiadomość e-mail.

Proszę pamiętać, że prawie wszystkie klienty poczty e-mail domyślnie nie wyświetlają obrazów jako środka bezpieczeństwa. Odbiorca musi udzielić wyraźnej zgody na wyświetlanie obrazów.

Proszę unikać używania hiperłączy w wiadomościach e-mail, gdy tylko jest to możliwe: niektóre filtry antyspamowe blokują wiadomości e-mail zawierające hiperłącza.

Używanie słów kluczowych

Słowa kluczowe umożliwiają wykorzystanie zmiennych danych klienta w wiadomościach e-mail.

Słowo kluczoweWynikDo użycia z
[CUSTOMER_FIRSTNAME]Imię klientaZamówienia, Formularz kontaktowy, Recenzje, Faktury, Newslettery, Listy życzeń
[CUSTOMER_LASTNAME]Nazwisko klientaZamówienia, Formularz kontaktowy, Recenzje, Faktury, Newslettery, Listy życzeń
[ORDER_CODE]Unikalny kod zamówieniaZamówienia, Recenzje, Faktury
[ORDER_REFERENCE]Państwa referencja (jeśli ustawiona)Zamówienia, Faktury
[ORDER_PAYMENTURL]Adres URL płatności online Zamówienia, Faktury
[ORDER_DESCRIPTION]Dane zamówienia i komentarzeZamówienia, Faktury
[REVIEW_INVITATION_URL]Link z zaproszeniem do napisania recenzjiRecenzje
[PRODUCT_NAME]Nazwa produktuListy życzeń
[PRODUCT_STATUS]Status produktuListy życzeń
[PRODUCT_PRICE]Cena produktuListy życzeń
[PRODUCT_URL]Adres internetowy (URL) produktuListy życzeń

Przykład:

Szanowni Państwo [CUSTOMER_FIRSTNAME]

Status Państwa zamówienia w All4You.be uległ zmianie. Nowy status zamówienia to :
Płatność otrzymana

Państwa zamówienie otrzymało następujący numer referencyjny:
[ORDER_REFERENCE]

Szczegóły Państwa zamówienia to:
[ORDER_DESCRIPTION]

Nie jest już możliwe formalne zwracanie się do klientów (np. Szanowna Pani Smith). Używanie płci doprowadziło do politycznie naładowanych dyskusji w naszym dziale wsparcia, a my wolimy, aby nasza aplikacja pozostała neutralna. W związku z tym płeć Państwa klientów nigdy nie jest pytana podczas realizacji transakcji i w formularzach.

Mogą Państwo przetestować, czy wiadomości e-mail są wyświetlane zgodnie z oczekiwaniami, składając zamówienie testowe lub zapytanie kontaktowe w swoim sklepie internetowym.


Następna strona: Projektowanie pięknej szaty graficznej

Starter wiki



Najczęściej zadawane pytania Kontact

Regulamin Polityka prywatności 2009 ‑ 2024 EasyWebshop