Listy życzeń
Listy życzeń umożliwiają Państwa klientom zapisywanie produktów na liście życzeń. Jako sprzedawca mogą Państwo wysyłać swoim klientom aktualizacje dotyczące zamówionych produktów. Na przykład, gdy produkt stanie się ponownie dostępny lub gdy nastąpi aktualizacja ceny. Państwa klienci mogą następnie dodać wybrane produkty do koszyka i dokonać ich zakupu.
Zarządzanie listą życzeń można znaleźć w Marketing > Lista życzeń.
Jeśli Lista życzeń nie jest wyświetlana w menu, proszę najpierw ustawić poziom doświadczenia użytkownika na Zaawansowany, w Ustawienia > Więcej opcji > Poziom doświadczenia użytkownika.
Aktywacja list życzeń w Państwa sklepie internetowym
Proszę kliknąć na przycisk Aktywuj, aby dodać listy życzeń do swojego sklepu internetowego. Przy każdym produkcie pojawi się przycisk Dodaj do listy życzeń, a na koncie Państwa klientów pojawi się nowy element nawigacji Lista życzeń.
- Dodawanie produktu do listy życzeń
- Państwa klienci mogą kliknąć przycisk Dodaj do listy życzeń przy każdym produkcie, aby dodać produkt do swojej listy życzeń.Klienci muszą posiadać konto, aby móc zapisywać produkty na swojej liście życzeń. Jeśli nie są zalogowani, pojawi się ekran logowania, a produkt zostanie automatycznie dodany do listy życzeń po zalogowaniu.
- Przeglądanie listy życzeń
- Państwa klienci mogą przeglądać swoją listę życzeń w Moje konto > Lista życzeń. Mają możliwość sortowania i przeglądania listy życzeń w taki sam sposób, w jaki działają listy produktów.
- Dodawanie zamówionego produktu do koszyka
- Państwa klienci mogą dodać produkt do koszyka poprzez kliknięcie produktu na liście życzeń i kliknięcie Dodaj do koszyka.Produkt musi być dostępny, aby pojawił się przycisk Dodaj do koszyka.
- Usuwanie produktu z listy życzeń
- Państwa klienci mogą usunąć produkt ze swojej listy życzeń, klikając produkt na swojej liście życzeń i klikając przycisk Usuń z listy życzeń.
Zarządzanie listą życzeń
Gdy klienci zapiszą produkty na swoich listach życzeń, przegląd można znaleźć w Marketing > Lista życzeń. Produkty są wyświetlane z ich kodem produktu, nazwą, statusem i liczbą klientów, którzy dodali ten produkt do swojej listy życzeń.
- Wyświetlanie żądanego produktu
- Proszę kliknąć na wybrany produkt, aby otworzyć jego szczegóły. Za pomocą przycisku Edytuj mogą Państwo zaktualizować produkt. Za pomocą przycisku Widok można wyświetlić produkt na swojej stronie internetowej. Oba przyciski otwierają się w nowym oknie.
- Wysyłanie wiadomości e-mail do klientów o wybranym produkcie
- W szczegółach zamówionego produktu znajdą Państwo formularz umożliwiający wysłanie wiadomości e-mail do wszystkich klientów, którzy mają ten produkt na swojej liście życzeń. Proszę go użyć do ogłoszenia ceny i aktualizacji statusu produktu.
Jeśli klienci z wieloma językami mają ten produkt na swoich listach życzeń, można użyć zakładek nad formularzem, aby przełączyć język i wysłać wiadomość e-mail dla każdego języka osobno.
Proszę nie wysyłać zbyt wielu wiadomości e-mail do swoich klientów. Będzie to dla nich irytujące i w końcu zablokują Państwa e-maile.
Automatyczne wiadomości e-mail
Proszę użyć funkcji automatycznych wiadomości e-mail do klientów, aby zmienić szablon wiadomości e-mail.
Słowa kluczowe zaczynające się od [PRODUCT_] zostaną zastąpione danymi produktu w postaci szczegółów żądanego produktu. Słowa kluczowe zaczynające się od [CUSTOMER_] zostaną zastąpione danymi klienta w wiadomościach e-mail otrzymywanych przez Państwa klientów. Dzieje się tak, ponieważ każda wiadomość e-mail jest spersonalizowana dla każdego klienta.
Następna strona: Moduły
- Wstęp
- Zarządzanie produktem
- Konfiguracja sklepu internetowego
- Ustawienia konta i sklepu
- Metody płatności i dostawcy usług płatniczych
- Faktury i warunki sprzedaży
- Ustawianie kosztów wysyłki
- Rabaty i dopłaty
- Rejestracja i transfer nazw domen
- Sklep wielojęzyczny
- Podłączanie do platform zewnętrznych
- Spersonalizowane adresy internetowe
- Zarządzanie wieloma sklepami internetowymi (Multishop)
- Automatyczne e-maile do klientów
- Projektowanie pięknej szaty graficznej
- Zarządzanie zamówieniami
- Marketing
- Moduły
- Kopie zapasowe i eksport danych
- Poczta elektroniczna i internetowa
- Konta administratorów
- Wysoka jakość zdjęć
- Uwierzytelnianie dwuskładnikowe
- Etykiety
- Meta tagi - weryfikacja strony internetowej
- Czat na żywo
- Pokaz slajdów
- Analiza odwiedzin - Google Analytics
- Filtry
- Punkt sprzedaży (POS)
- Pola formularzy
- Produkty cyfrowe lub wirtualne
- System rezerwacji Symcalia
- Księga gości
- Kontakt z działem pomocy technicznej