System rezerwacji
Aplikacja kalendarza do stron internetowych
Symcalia to system rezerwacji, który płynnie integruje się z Twoją stroną internetową i koszykiem zakupowym.
Punkty naprawcze
Zajęcia, warsztaty
Wynajem sprzętu
Wydarzenia, Subskrypcje
Harmonogram
B&B, Rezerwacje
Uroda
Restauracje
Zdrowie
Spotkania
Wynajem pojazdów
Terminy spotkań
Współpracuje z wszystkimi twoimi urządzeniami
Zarządzaj rezerwacjami tak, jak chcesz, z domu, z biura i w drodze.
Intuicyjny interfejs dostosowuje się do wielkości ekranu, a kalendarz automatycznie się synchronizuje.
Natychmiastowe pobieranie płatności
Twoi klienci mogą płacić osobiście lub online.
Idealnie zintegrowane z Twoją stroną internetową
Bez żadnych instalacji technicznych. Symcalia po prostu działa.
Przejrzyste ceny
PLN 249,00Miesięcznie dla sklepu internetowego
PLN 0,00Za rezerwację
Pracuj mniej, automatyzuj więcej
Pozwól swojej stronie internetowej pracować dla Ciebie. Twoi klienci mogą wybrać pożądaną datę i godzinę, potwierdzić rezerwację i zapłacić online.
Otrzymasz powiadomienie e-mailem lub błyskawiczną wiadomość o otrzymaniu nowego zamówienia. Kalendarz daje Ci jasny obraz Twojej aktywności.
Najczęściej zadawane pytania
- Czy mogę używać Symcalii dla innych kategorii?
- Symcalię można wykorzystać do wszystkiego, co można wynająć oraz do wszelkiego rodzaju rezerwowania, rezerwacji i spotkań.
- Jak stworzyć stronę internetową?
- Za pomocą platformy EasyWebshop można utworzyć stronę internetową lub sklep internetowy. W ramach zarządzania produktem można dodać kalendarz.
- Czy muszę instalować aplikację?
- Nie. Symcalia jest oparta na Internecie, co oznacza, że nie musisz instalować aplikacji ani dawać jej dostępu do swojego telefonu.
- Jaka jest cena tego sklepu internetowego?
- Potrzebujesz wersji biznesowej, aby używać Symcalia. Cena wynosi PLN 249,00 za miesiąc i obejmuje wszystkie funkcje, nazwę domeny i skrzynkę pocztową.