System rezerwacji
Aplikacja kalendarza do stron internetowych
Symcalia to system rezerwacji, który płynnie integruje się z Twoją stroną internetową i koszykiem zakupowym.
Współpracuje z wszystkimi twoimi urządzeniami
Zarządzaj rezerwacjami tak, jak chcesz, z domu, z biura i w drodze.
Intuicyjny interfejs dostosowuje się do wielkości ekranu, a kalendarz automatycznie się synchronizuje.
Natychmiastowe pobieranie płatności
Twoi klienci mogą płacić osobiście lub online.
Idealnie zintegrowane z Twoją stroną internetową
Bez żadnych instalacji technicznych. Symcalia po prostu działa.
Przejrzyste ceny
Pracuj mniej, automatyzuj więcej
Pozwól swojej stronie internetowej pracować dla Ciebie. Twoi klienci mogą wybrać pożądaną datę i godzinę, potwierdzić rezerwację i zapłacić online.
Otrzymasz powiadomienie e-mailem lub błyskawiczną wiadomość o otrzymaniu nowego zamówienia. Kalendarz daje Ci jasny obraz Twojej aktywności.
Najczęściej zadawane pytania
- Czy mogę używać Symcalii dla innych kategorii?
- Symcalię można wykorzystać do wszystkiego, co można wynająć oraz do wszelkiego rodzaju rezerwowania, rezerwacji i spotkań.
- Jak stworzyć stronę internetową?
- Za pomocą platformy EasyWebshop można utworzyć stronę internetową lub sklep internetowy. W ramach zarządzania produktem można dodać kalendarz.
- Czy muszę instalować aplikację?
- Nie. Symcalia jest oparta na Internecie, co oznacza, że nie musisz instalować aplikacji ani dawać jej dostępu do swojego telefonu.
- Jaka jest cena tego sklepu internetowego?
- Potrzebujesz wersji biznesowej, aby używać Symcalia. Cena wynosi PLN 249,00 za miesiąc i obejmuje wszystkie funkcje, nazwę domeny i skrzynkę pocztową.