Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek
Obecnie większość konsumentów korzysta z wyszukiwarki, aby znaleźć to, czego szukają. W większości przypadków tą wyszukiwarką będzie Google, więc skupiamy się głównie na niej. Jeśli Państwa sklep internetowy pojawi się na pierwszej stronie, otrzymają Państwo darmowych odwiedzających, a jeśli wszystko pójdzie dobrze, również darmowych klientów.
SEOOptymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO) to proces wpływania na widoczność witryny lub strony internetowej w "naturalnych" lub niepłatnych ("organicznych") wynikach wyszukiwania wyszukiwarki. | SEAReklama w wyszukiwarkach (SEA) to forma marketingu internetowego, która obejmuje promocję stron internetowych poprzez zwiększenie ich widoczności na stronach wyników wyszukiwania (SERP) poprzez optymalizację i reklamę. |
EasyWebshop daje Państwu przewagę
EasyWebshop zoptymalizował już Państwa sklep internetowy pod kątem najlepszych wyników w wyszukiwarkach. Daje to Państwu przewagę konkurencyjną nad innymi dostawcami lub samodzielną optymalizacją witryny.
Wszystkie sklepy internetowe posiadają nazwę domeny
Automatyczne i edytowalne tytuły i znaczniki META na każdej stronie
Prawidłowe użycie tagów tytułowych H1, H2 i H3
Spersonalizowane adresy internetowe przyjazne SEO dla wszystkich stron
Automatycznie wygenerowana XML Sitemap - yourdomain.com/sitemap.xml
Automatycznie wygenerowany plik robots.txt - yourdomain.com/robots.txt
Funkcja bloga - yourdomain.com/blog
Automatycznie generowany kanał RSS - yourdomain.com/rss
Wewnętrzny test SEO strony
Włączenie do naszego katalogu
Obrazy produktów i kategorii otrzymują nazwę elementu jako nazwę pliku (indeksowanie wyszukiwania obrazów)
Wszystkie obrazy otrzymują atrybuty ALT
Prawdziwie responsywne projekty - brak oddzielnych stron dla komputerów stacjonarnych i urządzeń mobilnych
Super szybkie czasy ładowania i zoptymalizowane skrypty
Redundantny hosting
Standardy HTML5, CSS3 i vanilla JavaScript
Brak użycia powolnych i zasobochłonnych frameworków
Jako użytkownik EasyWebshop nie muszą się Państwo martwić o część techniczną. My się tym zajmiemy. Upewniamy się, że Państwa strona jest zoptymalizowana i wdrażamy najnowsze trendy SEO.
Proszę utrzymywać design swojej strony w czystości i prostocie. Zmiana domyślnego szablonu lub motywu może w niektórych sytuacjach cofnąć niektóre zintegrowane optymalizacje SEO. Proszę unikać reklam, wyskakujących okienek, elementów śledzących i innych śmieci. Wyszukiwarki szukają witryn wysokiej jakości.
Wskazówki i porady dotyczące SEO
Aby zostać zindeksowanym w wyszukiwarkach, wyszukiwarki muszą najpierw znaleźć Państwa witrynę. Robią to, podążając za linkami na innych stronach internetowych. Ważne jest, aby inne witryny zawierały linki do Państwa witryny, w przeciwnym razie witryna nie zostanie zaindeksowana.
Do's
| Dont's
|
Proszę pamiętać, że celem SEO jest tworzenie wysokiej jakości, istotnych i przydatnych treści, które stanowią wartość dla użytkowników. Proszę skupić się na tworzeniu przyjaznej dla użytkownika witryny, która jest zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek, zamiast próbować manipulować rankingami wyszukiwarek.
Narzędzie do optymalizacji SEO
EasyWebshop udostępnia wewnętrzne narzędzie do optymalizacji SEO, które pomaga przygotować witrynę pod kątem wyszukiwarek. Narzędzie do optymalizacji pod kątem wyszukiwarek działa jak lista kontrolna, zawierająca 24 elementy sprawdzające, czy Państwa witryna jest zoptymalizowana.
Narzędzie do optymalizacji pod kątem wyszukiwarek znajdą Państwo pod adresem Marketing > Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek.
Wszelkie problemy będą wyświetlane na żółto lub czerwono. Proszę pamiętać, że niektóre testy wymagają czasu: SEO to inwestycja długoterminowa. Jeśli na każdym etapie pojawi się zielony znak, oznacza to, że witryna jest zoptymalizowana. Na dole znajdą Państwo swój wynik SEO.
Strony z tagiem noindex
Niektóre strony w Państwa witrynie są wykluczone z indeksowania w wyszukiwarkach, ponieważ nie dostarczają użytecznych informacji.
- /account - strona konta dla Państwa klientów jest widoczna tylko po zalogowaniu
- /cart - z perspektywy wyszukiwarki koszyk jest pusty
- /recover - strona odzyskiwania konta klienta
- /signup - strona rejestracji konta klienta
Motywacją stojącą za wykluczeniem stron jest niekarmienie wyszukiwarek treściami niskiej jakości. Wyszukiwarki lepiej oceniają strony z przydatną treścią. Jakość jest ważniejsza niż ilość. Ponadto strony te nie są dobrymi stronami wejściowymi dla odwiedzających.
Adresy URL www i inne niż www
Państwa witryna konsekwentnie używa adresu URL (lub adresu internetowego) non-www Oznacza to, że część www. znajdująca się po https:// i przed nazwą domeny jest opcjonalna. Jest to zachowanie domyślne i nie można go zmienić. Wersja www przekierowuje do wersji bez www.
Argumentem przemawiającym za wyborem adresów URL innych niż www jest skrócenie adresów URL. Oszczędza to 4 znaki, co pozwala zachować więcej miejsca na spersonalizowane adresy internetowe.
Kanoniczne adresy URL
Gdy strona ma zduplikowany adres URL, w sekcji head zostanie dodany znacznik Canonical Dzieje się tak w przypadku, gdy język strony jest określony w adresie URL, ale jest taki sam jak domyślny język witryny.
Kanoniczne adresy URL są generowane automatycznie. Nie jest możliwe ich samodzielne utworzenie.
301 przekierowania
Niektóre strony przekierowują na najbardziej odpowiedni adres URL. Dzieje się tak, gdy strona uzyskuje lub traci spersonalizowany adres internetowy.
Przekierowania są generowane automatycznie. Nie ma możliwości utworzenia ich samodzielnie.
Często zadawane pytania dotyczące SEO
- Kiedy moja strona pojawi się w Google?
- Zaindeksowanie w wyszukiwarkach zazwyczaj przebiega dość szybko, czasami jest to zaledwie kilka godzin. Wygenerowanie dobrej pozycji to proces, który wymaga więcej czasu i wysiłku. Należy upewnić się, że witryna zawiera wysokiej jakości treści i zadbać o linki przychodzące z powiązanych witryn o dobrej reputacji.
- Jak usunąć stronę z Google?
- Proszę usunąć stronę lub produkt ze swojej witryny. Google automatycznie zaktualizuje swój indeks po pewnym czasie. Jeśli użyją Państwo Google Search Console, aby zażądać usunięcia strony, może to potrwać około 24-48 godzin, zanim strona zostanie usunięta z indeksu.
Następna strona: Porównywarki
- Wstęp
- Zarządzanie produktem
- Konfiguracja sklepu internetowego
- Ustawienia konta i sklepu
- Metody płatności i dostawcy usług płatniczych
- Faktury i warunki sprzedaży
- Ustawianie kosztów wysyłki
- Rabaty i dopłaty
- Rejestracja i transfer nazw domen
- Sklep wielojęzyczny
- Podłączanie do platform zewnętrznych
- Spersonalizowane adresy internetowe
- Zarządzanie wieloma sklepami internetowymi (Multishop)
- Automatyczne e-maile do klientów
- Projektowanie pięknej szaty graficznej
- Zarządzanie zamówieniami
- Marketing
- Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek
- Porównywarki
- Sieci społecznościowe
- Opinie klientów
- Wysyłanie newsletterów
- Blog
- Listy życzeń
- Moduły
- Kopie zapasowe i eksport danych
- Poczta elektroniczna i internetowa
- Konta administratorów
- Wysoka jakość zdjęć
- Uwierzytelnianie dwuskładnikowe
- Etykiety
- Meta tagi - weryfikacja strony internetowej
- Czat na żywo
- Pokaz slajdów
- Analiza odwiedzin - Google Analytics
- Filtry
- Punkt sprzedaży (POS)
- Pola formularzy
- Produkty cyfrowe lub wirtualne
- System rezerwacji Symcalia
- Księga gości
- Kontakt z działem pomocy technicznej