Moje zdjęcie / logo / obraz tła nie zmienia się
EasyWebshop używa pamięci podręcznej (cache) dla obrazów i zdjęć. Dzięki temu Twoja strona internetowa działa bardzo szybko. Pamięć podręczna oferuje wiele korzyści pod względem wydajności i szybkości. Jedyną niedogodnością jest to, że podczas zmiany obrazów aktualizacja nie jest natychmiast widoczna na stronie internetowej, jeśli strona została już zapisana w pamięci podręcznej. Tę sytuację nazywamy nieaktualną pamięcią podręczną.
Nieaktualną pamięć podręczną można łatwo naprawić, wymaga to prostej czynności ze strony użytkownika / klienta (przeglądarki internetowej).
Przeglądarka internetowa (Chrome, Edge, Firefox, Opera, ...) zapisuje strony internetowe i obrazy na dysku twardym. Dzięki temu Twój laptop, tablet lub telefon może ładować stronę znacznie szybciej podczas następnej wizyty. Jeśli odwiedzisz stronę, wyświetlana jest wersja offline na dysku twardym, a nie wersja online na żywo.
Rozwiązanie 1: Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki
- Brave / Chrome / Chromium / Opera
- Kliknij prawym przyciskiem myszy na ikonę przeładowania i kliknij Wyczyść pamięć podręczną i wykonaj twarde przeładowanie.
- Firefox
- Kliknij na ikonę kłódki i kliknij Wyczyść ciasteczka i dane witryny.
Nazwy elementów menu mogą się różnić w zależności od wersji przeglądarki i języka. Jeśli nie możesz znaleźć tej opcji, użyj swojej ulubionej wyszukiwarki, aby dowiedzieć się, jak wyczyścić pamięć podręczną w konkretnej przeglądarce.
Rozwiązanie 2: Nie rób nic
To najprostsze rozwiązanie: pamięć podręczna zostanie wyczyszczona automatycznie po 30 dniach.
Zwróć uwagę, że tylko urządzenia, które niedawno odwiedziły Twoją stronę internetową, wyświetlają wersję z pamięci podręcznej. Twoi goście zobaczą zaktualizowaną wersję natychmiast, jeśli niedawno nie odwiedzali Twojej strony.
Rozwiązanie 3: Zmień nazwę obrazu
Zmieniając nazwę obrazu (lub nazwę kategorii lub produktu) i przesyłając go ponownie, obraz otrzymuje nowy adres internetowy, który nie został zapisany w pamięci podręcznej.
Jeśli to rozwiązanie nie działa, prawdopodobnie zmieniasz niewłaściwy obraz. Niektórzy użytkownicy dodają kategorie lub produkty o tej samej lub podobnej nazwie. Kiedy aktualizują element, nie jest to odzwierciedlone na stronie internetowej, ponieważ aktualizują inny podobny element.
Rozwiązanie 4: Odświeżanie konkretnego obrazu
Niektóre przeglądarki używają agresywnego buforowania: przechowują obrazy nawet po odświeżeniu strony. W takim przypadku możesz samodzielnie odświeżyć obraz:
Rozwiązanie 5: Użyj urządzenia, które niedawno nie otwierało strony internetowej
Najlepiej użyć urządzenia, które nie znajduje się w tej samej sieci. Czasami serwery proxy i routery również mogą buforować zawartość internetową. Na przykład urządzenie od sąsiada.
Możesz również użyć strony internetowej, takiej jak Site-Shot, aby zrobić zrzut ekranu swojej strony internetowej.
Co jeśli nadal nie działa?
Jeśli wypróbowałeś wszystkie powyższe rozwiązania i żadne z nich nie działa, prawdopodobnie zmieniasz niewłaściwy obraz. Niektórzy użytkownicy dodają kategorie lub produkty o tej samej lub podobnej nazwie. Kiedy aktualizują element, nie jest to odzwierciedlone na stronie internetowej, ponieważ aktualizują inny podobny element.
Rozwiązaniem jest sprawdzenie, czy aktualizujesz poprawny element.
Pamiętaj, że nasze biuro pomocy nie może zdalnie wyczyścić pamięci podręcznej Twojej przeglądarki. Strona internetowa jest zapisywana w pamięci podręcznej na Twoim urządzeniu, do której nie mamy dostępu. Musisz wykonać powyższe kroki, aby samodzielnie wyczyścić pamięć podręczną. Buforowanie to funkcja, a nie błąd. Wielokrotne proszenie nas o naprawienie tego nie pomoże Ci dalej. Nie możemy tego dla Ciebie zrobić, nawet przy najlepszych intencjach.
- Wstęp
- Zarządzanie produktem
- Konfiguracja sklepu internetowego
- Ustawienia konta i sklepu
- Metody płatności i dostawcy usług płatniczych
- Faktury i warunki sprzedaży
- Ustawianie kosztów wysyłki
- Rabaty i dopłaty
- Rejestracja i transfer nazw domen
- Sklep wielojęzyczny
- Podłączanie do platform zewnętrznych
- Spersonalizowane adresy internetowe
- Zarządzanie wieloma sklepami internetowymi (Multishop)
- Automatyczne e-maile do klientów
- Projektowanie pięknej szaty graficznej
- Zarządzanie zamówieniami
- Marketing
- Moduły
- Kopie zapasowe i eksport danych
- Poczta elektroniczna i internetowa
- Konta administratorów
- Wysoka jakość zdjęć
- Uwierzytelnianie dwuskładnikowe
- Etykiety
- Meta tagi - weryfikacja strony internetowej
- Czat na żywo
- Pokaz slajdów
- Analiza odwiedzin - Google Analytics
- Filtry
- Punkt sprzedaży (POS)
- Pola formularzy
- Produkty cyfrowe lub wirtualne
- System rezerwacji Symcalia
- Księga gości
- Kontakt z działem pomocy technicznej