Jak mogę przenieść się od obecnego dostawcy do EasyWebshop?
Dziękujemy za wybór EasyWebshop. Nie zawiedziemy Cię!
Krok 1: wypełnij swój sklep w wersji darmowej
Najlepiej zacząć od naszej darmowej wersji i wypełnić sklep kategoriami oraz produktami. W wersji darmowej możesz także (częściowo) zaprojektować swój układ.
Przejdź na stronę rejestracji, aby rozpocząć nowy sklep.
Krok 2: uaktualnij bez nazwy domeny
Gdy będziesz gotowy, możesz przejść na wersję płatną. Opcjonalnie możesz to zrobić bez rejestracji nazwy domeny.
Twoja strona będzie wtedy dostępna pod adresem sklepu: ew.ms/myshop.
Możesz dokonać uaktualnienia w Ustawienia > Uaktualnij.
Krok 3: przenieś swoją nazwę domeny i e-mail
Gdy będziesz gotowy do zmiany dostawcy, możesz przenieść swoją nazwę domeny do nas. Możesz to zrobić w Ustawienia > Moje domeny > Nowa domena. Jeśli do nazwy domeny przypisany jest adres e-mail, najpierw wykonaj kopię zapasową wszystkich wiadomości e-mail. Po przeniesieniu domeny możesz utworzyć nowy adres e-mail w Ustawienia > Moduły > Ustawienia e-mail.
Aby przenieść swoją nazwę domeny (nie dotyczy domen .be, ale .nl, .eu, .com, ...), potrzebujesz kodu transferowego. Możesz poprosić o ten kod u swojego obecnego dostawcy. W przypadku domen .be kod jest wysyłany przez DNS Belgium na adres e-mail przypisany do domeny po złożeniu wniosku o przeniesienie.
- Wstęp
- Zarządzanie produktem
- Konfiguracja sklepu internetowego
- Ustawienia konta i sklepu
- Metody płatności i dostawcy usług płatniczych
- Faktury i warunki sprzedaży
- Ustawianie kosztów wysyłki
- Rabaty i dopłaty
- Rejestracja i transfer nazw domen
- Sklep wielojęzyczny
- Podłączanie do platform zewnętrznych
- Spersonalizowane adresy internetowe
- Zarządzanie wieloma sklepami internetowymi (Multishop)
- Automatyczne e-maile do klientów
- Projektowanie pięknej szaty graficznej
- Zarządzanie zamówieniami
- Marketing
- Moduły
- Kopie zapasowe i eksport danych
- Poczta elektroniczna i internetowa
- Konta administratorów
- Wysoka jakość zdjęć
- Uwierzytelnianie dwuskładnikowe
- Etykiety
- Meta tagi - weryfikacja strony internetowej
- Czat na żywo
- Pokaz slajdów
- Analiza odwiedzin - Google Analytics
- Filtry
- Punkt sprzedaży (POS)
- Pola formularzy
- Produkty cyfrowe lub wirtualne
- System rezerwacji Symcalia
- Księga gości
- Kontakt z działem pomocy technicznej