Czy mój sklep może zostać zintegrowany z istniejącą stroną internetową?
Technicznie jest to możliwe poprzez iframe, ale to nie jest dobre rozwiązanie:
- Strona nie będzie (prawidłowo) indeksowana w wyszukiwarkach
- Strona nie będzie poprawnie wyświetlana użytkownikom mobilnym
Rozwiązanie 1: dwie strony internetowe
Na przykład masz stronę internetową www.abcflowers.com.
Twój sklep internetowy będzie: www.abcflowershop.com.
Na swojej obecnej stronie dodaj nową pozycję w menu Sklep. Na nowej stronie (twój sklep internetowy w EasyWebshop) możesz ustawić swoje logo i kolory podobne do obecnej strony. W ten sposób Twoi goście zobaczą, że obie strony pochodzą z tej samej firmy.
- Zaleta: można to zrobić szybko, nie są potrzebne żadne większe zmiany
- Wada: może to być mylące dla odwiedzających, ponieważ istnieją dwie strony internetowe
- Wada: musisz utrzymywać i płacić za dwie strony internetowe
Rozwiązanie 2: sklep internetowy staje się główną stroną
Możesz również przenieść wszystko do EasyWebshop. Sklep internetowy to tak naprawdę strona internetowa, ze stronami, tekstami, zdjęciami itp.
- Zaleta: wydajne i ekonomiczne, ponieważ należy utrzymywać tylko jedną stronę internetową
- Zaleta: brak zamieszania dla Twoich klientów, wszystko jest na jednej stronie
- Wada: wszystkie teksty i zdjęcia muszą zostać przeniesione
- Wstęp
- Zarządzanie produktem
- Konfiguracja sklepu internetowego
- Ustawienia konta i sklepu
- Metody płatności i dostawcy usług płatniczych
- Faktury i warunki sprzedaży
- Ustawianie kosztów wysyłki
- Rabaty i dopłaty
- Rejestracja i transfer nazw domen
- Sklep wielojęzyczny
- Podłączanie do platform zewnętrznych
- Spersonalizowane adresy internetowe
- Zarządzanie wieloma sklepami internetowymi (Multishop)
- Automatyczne e-maile do klientów
- Projektowanie pięknej szaty graficznej
- Zarządzanie zamówieniami
- Marketing
- Moduły
- Kopie zapasowe i eksport danych
- Poczta elektroniczna i internetowa
- Konta administratorów
- Wysoka jakość zdjęć
- Uwierzytelnianie dwuskładnikowe
- Etykiety
- Meta tagi - weryfikacja strony internetowej
- Czat na żywo
- Pokaz slajdów
- Analiza odwiedzin - Google Analytics
- Filtry
- Punkt sprzedaży (POS)
- Pola formularzy
- Produkty cyfrowe lub wirtualne
- System rezerwacji Symcalia
- Księga gości
- Kontakt z działem pomocy technicznej