Usługa wsparcia



Wsparcie bez konta

Chętnie pomożemy Państwu w języku angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim i niderlandzkim. W przypadku dodatkowych usług, takich jak pilne wsparcie i pomoc programistyczna, prosimy najpierw o zalogowanie się.

Proszę się z nami skontaktowaćZaloguj sięUtwórz konto

Jak mogę się z Państwem skontaktować?
Mogą Państwo skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego na naszej stronie internetowej. Aby zapobiec nadużyciom, formularz posiada wbudowaną ochronę przed spamem. Aby udowodnić, że są Państwo człowiekiem, mogą Państwo rozwiązać mini quiz, dokonać mikropłatności w wysokości PLN 4,95 lub zalogować się.
Czy mogę skontaktować się z Państwem telefonicznie?
Aby utrzymać nasze ceny na poziomie dostępnym dla małych firm, zdecydowaliśmy się skoncentrować na obsłudze klienta online. Z pewnością nie spowodowało to obniżenia jakości usług, co potwierdziło wielu naszych lojalnych klientów. Pełną informację znajdą Państwo na stronie FAQ dotyczącej wsparcia telefonicznego.
Kiedy otrzymam odpowiedź?
Dokładamy wszelkich starań, aby odpowiadać na wszystkie zapytania szybko i precyzyjnie. W godzinach pracy zazwyczaj zajmuje to mniej niż godzinę. Prosimy upewnić się, że Państwa adres e-mail jest poprawny, aktywny, a skrzynka pocztowa ma wystarczająco dużo wolnego miejsca. Niechciane reklamy, a także niegrzeczne i obraźliwe wiadomości, pozostaną bez odpowiedzi.
Czy posiadają Państwo dokumentację lub wiki?
Tak, dostępna jest aktualna dokumentacja oraz FAQ, gdzie znajdą Państwo odpowiedzi na większość pytań.

Ticket ID

Proszę sprawdzić, czy otrzymali Państwo odpowiedź na poprzednie pytanie.

Ticket ID -
Adres poczty internetowej (e-mail)

Ta strona internetowa nie używa plików cookie do śledzenia ani nie sprzedaje danych osobowych.RegulaminPolityka prywatności 2009 ‑ 2025 EasyWebshop