Usługa wsparcia
Help is on it's way, also during the holiday rush
Our help desk is experiencing a high volume of inquiries. We strive to provide high-quality support to our customers and carefully review each inquiry. As a result, it may take longer than usual for us to respond to your questions. Consider asking your question after the holiday season or send a priority ticket.We wish you and your loved ones a happy and safe holiday season. 💖 🎄
Wsparcie bez konta
W przypadku wsparcia bez konta pobieramy opłatę PLN 4,95 za zapytanie. W ten sposób możemy zapobiec phishingowi i spamowi. Możliwe jest również utworzenie darmowego konta.
- Cena: PLN 4,95 za zgłoszenie
- Szybka pomoc (zwykle w ciągu godziny w godzinach pracy)
- Prawdziwa pomoc, bez AI i chatbotów
- Dlaczego kontaktowanie się bez konta kosztuje PLN 4,95?
-
Otrzymujemy wiele zapytań kontaktowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. W pewnym momencie ponad 95% z nich stanowiły niechciane reklamy (phishing i spam). Filtry antyspamowe i łamigłówki przynoszą ulgę, ale nie są niezawodne. To zabawa w kotka i myszkę, a spamerom z czasem udaje się je obejść. Co gorsza, ważne wiadomości od naszych klientów giną wśród spamu.
Dodając do tego model ekonomiczny, wysyłanie tysięcy wiadomości spamowych nagle staje się bardzo kosztowne. Jednak dla klienta z poważnym pytaniem, płacenie PLN 4,95 nie jest przeszkodą. Dzięki temu systemowi możemy zaoferować lepszą obsługę klientom z prawdziwymi pytaniami. - Które portfele są odpowiednie?
-
Każdy portfel lightning jest odpowiedni. Dobre portfele to Breez, Muun i Phoenix.
- Czy mogę zapłacić kartą bankową lub PayPal?
- Tradycyjne metody płatności nie są odpowiednie dla mikropłatności, ponieważ opłaty za płatności są zbyt wysokie. Dlatego akceptujemy tylko płatności przy użyciu standardu Lightning. Większość portfeli Lightning można obciążać tradycyjnymi metodami płatności.
- Czy istnieje alternatywa?
- Mogą Państwo utworzyć darmowy sklep internetowy i skontaktować się z nami za pośrednictwem standardowego wsparcia. Po otrzymaniu odpowiedzi mogą Państwo usunąć sklep internetowy lub nie robić nic. Nieużywane sklepy internetowe są automatycznie usuwane po kilku tygodniach. Staramy się nie gromadzić danych osobowych i szanować prywatność naszych klientów. Po (automatycznym) usunięciu konta nie będą Państwo otrzymywać od nas żadnych wiadomości.
- Kiedy otrzymam odpowiedź?
-
Dokładamy wszelkich starań, aby odpowiedzieć na wszystkie pytania szybko i poprawnie. W godzinach pracy zwykle zajmuje to mniej niż godzinę.
Proszę upewnić się, że Twój adres e-mail jest poprawny, działa prawidłowo i że Twoja skrzynka pocztowa nie jest (prawie) pełna.
Na niechciane reklamy, niegrzeczne i obraźliwe wiadomości nie odpowiadamy.
Ticket ID
Proszę sprawdzić, czy otrzymali Państwo odpowiedź na poprzednie pytanie.