Opinie
Autentyczne opinie klientów EasyWebshop
Klienci ci napisali recenzję spontanicznie. Nie przyznano żadnych nagród, a klienci nie byli zmuszani do napisania recenzji.
Jurgen Janssen, Modeltreinen-plein4 Luty 2019
translatedPrzyjemna we współpracy i przejrzysta.
Francine Janssens, Crea@Freja1 Luty 2019
Piękne projekty. Nie trudno jest stworzyć własny sklep internetowy / stronę internetową. Doświadczenie nie jest wymagane.
Varlan Sorin, FILASOR24 Styczeń 2019
Jestem bardzo zadowolony. Jak dotąd jest to idealne dla mnie.
Evi Heulsen, Lavieenroses'jewels8 Styczeń 2019
translatedBardzo łatwy w obsłudze i bez błędów, a do tego nie drogi.
Ellen De Munter, Naturelle24 Grudzień 2018
translatedŁatwy w użyciu
Bert Vanhoof, slotnodig21 Grudzień 2018
translatedŚwietny sklep internetowy, bardzo zadowolony. Chciałbym tylko dodać lokalizację magazynu.
Nicky Delaplace, Ceramics-etc10 Grudzień 2018
translatedPo zapoznaniu się z tym, jak to działa, możesz stworzyć piękny sklep internetowy bez zbyt wielu problemów, nawet bez żadnego doświadczenia. Niektóre kroki mogłyby być jaśniejsze (i prostsze) w dokumentacji. Z pewnością działa metodą prób i błędów. Help desk reaguje szybko, więc to też jest duża pomoc. Dobre przygotowanie jest niezbędne, zwłaszcza test z ludźmi, którzy są odzwierciedleniem twoich klientów. Przed rozpoczęciem, koniecznie weź sobie do serca ich uwagi!
Gregory Vercaemer, www.dezuidhoekelverdinge.com6 Grudzień 2018
translatedBardzo przyjazny i łatwy w obsłudze.
Hee-Ju Lee, Yu-Gi-Wang27 Listopad 2018
translatedLepszy przegląd w odniesieniu do ustawiania produktów, aktualizacja dla użytkowników to pogorszenie, brak postępu, korzystanie było najpierw łatwiejsze i przyjaźniejsze. Przy wyprzedanych produktach umieścić wszystkie produkty jednocześnie lub niewidoczne. Dużo lepsza funkcja wyszukiwania zarówno dla klientów jak i użytkowników, czasami muszę szukać 4 razy od nowa, aby umieścić wszystkie wyprzedane produkty na niewidocznych lub usunąć. Więcej Kategorie. Naklejki akcji do umieszczenia na produktach. Odwrotne sortowanie. Ułatwienie newslettera, aby można było tam umieszczać zdjęcia i tym podobne. Jeśli usuwam produkty z zamówień nie udostępniaj domyślnie na stronie. Jeśli umieszczam zdjęcie w panelu strony, nie pokazuj go na stronie sprzedaży ... bardzo denerwujące, jeśli chcesz zakończyć sprzedaż, że czasami trzeba przewijać w dół dużo. Więcej pomocy, aby strona była bardziej profesjonalna, teraz 0% pomocy.
EasyWebshop
Droga Hee-Ju Lee
Dziękujemy za Twoją opinię i sugestie.
Nowe zarządzanie produktem było dla nas dużą aktualizacją i inwestycją. Wiemy, że po każdej aktualizacji niektórzy klienci chcą wrócić do starego systemu. Włożyliśmy wiele przygotowań i inżynierii w nowe zarządzanie produktem. Jesteśmy przekonani, że jest to ulepszenie, tysiące naszych klientów używa go na co dzień. Większość klientów uważa go za bardziej przyjazny dla użytkownika i o wiele szybszy w pracy niż stary system.
Umieściliśmy wszystkie wasze sugestie na naszej liście aktualizacji. Jeśli zobaczymy, że inni klienci mają te same problemy, oczywiście wdrożymy nowe funkcje.
Skontaktuj się z naszą pomocą techniczną w sprawie projektu Twojego sklepu internetowego: możemy skontaktować Cię z kilkoma utalentowanymi projektantami stron internetowych, którzy mogą dostosować układ do Twoich życzeń.
Melissa Godecharle, Mamy's Giftshop14 Listopad 2018
translatedszybki serwis
Genevieve Preneel, webshop-genevieve12 Listopad 2018
translatedBardzo przyjazny dla użytkownika. Naprawdę praca z tym programem to czysta przyjemność !!!
Saskia De Munster, tante-nonkel.be1 Listopad 2018
translatedSzkoda, że nie można uzyskać ładniejszego układu bez funkcji "projektanta" ....
Ponadto, dobrze opracowany.
EasyWebshop
Dziękujemy za Twoją opinię. Pracujemy nad nową aktualizacją układu!
Jon Van Maele, KAARTEN MET EEN WENS13 Październik 2018
translatedMam nadzieję, że ceny pozostaną niskie, ponieważ w EasyWebshop otrzymujesz świetny stosunek jakości do ceny!
EasyWebshop
Dziękuję Jon. Nie martw się: nie mamy w planach podnoszenia cen.
Myriam Matthee, Desiree1 Październik 2018
Zawsze dobra obsługa i szybkie, jasne odpowiedzi. Przystępny cenowo sklep internetowy, który nie staje się droższy każdego roku. Bardzo zadowolony. Myriam Matthee.
Peter Van De Weyer, vleesambacht16 Wrzesień 2018
translatedProfesjonalny sklep internetowy z wieloma funkcjami.
TCGVM10 Sierpień 2018
translatedBardzo dobre oprogramowanie sklepu internetowego. Zdecydowanie polecam. Wszystko jest łatwe i szybkie.
Jak dotąd nie znalazłem problemów z EasyWebshop.
Gea Schuitema, OILTOOLS31 Lipiec 2018
translatedwsparcie jest bardzo złe i powolne. Wysłałem e-mail, ponieważ nie mogę przenieść mojej domeny zgodnie z waszym opisem, zgodnie z waszymi krokami w instrukcji, a nawet wymieniłem mój kod autoryzacji na nim, i nie miałem żadnej odpowiedzi, jak dotąd. Mam zamiar teraz przenieść moją stronę do innego dostawcy i nie chcę współpracować z wami w ten sposób.
Z wyrazami szacunku,
Gea Schuitema
EasyWebshop
Droga Gea Schuitema
Niestety, nie otrzymaliśmy od Ciebie żadnej wiadomości. Najszybszym sposobem skontaktowania się z nami jest zgłoszenie do działu wsparcia technicznego, poprzez kliknięcie na "Info & Support", a następnie na "Kontakt".
Dokładamy wszelkich starań, aby odpowiedzieć na wszystkie pytania naszych klientów, szybko i odpowiednio. W godzinach pracy biura, możemy odpowiedzieć na większość pytań w ciągu 20 minut. Na pytania, które wpłyną po godzinie 17:00 odpowiadamy następnego dnia roboczego, przed godziną 10:00 rano. Wsparcie jest dostępne również w sobotnie poranki.
W jaki sposób przesłałeś swoje pytanie? Czy możesz wysłać pytanie ponownie oficjalną drogą? Cieszymy się, że możemy Ci pomóc!
Yasin Hoke, AUTO HOME HOBY8 Czerwiec 2018
translatedJestem bardzo zadowolony. Dzięki!
Gert Darcon, Vogelvreugd-Webshop7 Czerwiec 2018
translatedUżywam EasyWebshop od roku i jestem bardzo zadowolony. Gorąco polecam go każdemu, kto chce założyć swój własny sklep internetowy.
Myślę również, że trudno byłoby znaleźć taki system w lepszej cenie gdzie indziej.
Hayri Karakelle, Wow Effect7 Czerwiec 2018
translatedzła obsługa
EasyWebshop
Droga Hayri Karakelle
Przykro nam, że miałaś złe doświadczenia z naszym serwisem. Jesteśmy zobowiązani do oferowania naszym klientom jak najlepszej obsługi w ramach posiadanego budżetu.
Czy może Pani wyjaśnić, co dokładnie poszło nie tak? W ten sposób będziemy mogli wprowadzić ulepszenia w przyszłości. Dziękujemy!
Jan Borstlap, Kwekerij Vabo1 Czerwiec 2018
translatedEasyWebshop rozwiązuje problemy w miarę ich występowania. Zawsze wysoka jakość usług.
Erik Vrijelinck, de.rick30 Maj 2018
translatedEasyWebshop to moim zdaniem fantastyczny system sklepu internetowego w przystępnej cenie.
Na początku zarejestrowałem się z darmowym kontem jako test. Okazało się, że jest ono niezwykle przyjazne dla użytkownika.
Ponieważ jednak postanowiłam nie kontynuować tworzenia sklepu, zamknęłam konto. Było to jednak dobre doświadczenie.
EasyWebshop
Szanowny Erik Vrijelinck
Dziękujemy za Twoją opinię. Zapraszamy do powrotu w każdej chwili!
Véronique Coens, MADE BY VERO27 Maj 2018
translatedŁatwy w obsłudze i w przystępnej cenie. Minusy ... szkoda, że nie można się z Tobą skontaktować telefonicznie. Albo email ... nie mam pojęcia jak się z Tobą skontaktować. Jestem jeszcze nowym użytkownikiem i muszę się jeszcze wiele dowiedzieć, ale dam sobie radę. Upside ... dobry jasny opis dostępny na jak to działa. Jestem zadowolonym klientem.
EasyWebshop
Droga Véronique
Najszybszym sposobem, w jaki możesz się z nami skontaktować, jest kliknięcie na "Info & Support" na górze, a następnie kliknięcie na "Kontakt". Możesz wtedy wysłać zgłoszenie do pomocy technicznej. W razie potrzeby zadzwonimy do Ciebie, ale zazwyczaj znacznie szybciej udaje się to za pomocą biletu wsparcia.
Danny Lanckman, Qphonerepair24 Maj 2018
translatedDziała świetnie!!!